Categories: E-mobility

Kia prezentuje Rafaelowi Nadalowi model EV9 podczas wyjątkowego wydarzenia w Madrycie: #TheIcon

Rafael Nadal potwierdził swoje zaangażowanie na rzecz zrównoważonej, zelektryfikowanej mobilności i odebrał klucze do EV9 – flagowego, pierwszego elektrycznego SUV-a marki Kia z trzema rzędami siedzeń. Ceremonia przekazania samochodu miała miejsce podczas wydarzenia #TheIcon na targach IFEMA w Madrycie.

Wydarzenie #TheIcon przygotowane przez Kia pochłonęło gości w oszałamiającym, interaktywnym świecie, który łączył trzy ikony – Kia EV9, Rafaela Nadala oraz #TheIcon Court, czyli nowoczesny kort, który przesuwa granice tradycyjnego tenisa.

Nawiązując do wieloletniego partnerstwa z marką Kią i ciągłego zaangażowania w promowanie zrównoważonej mobilności, Nadal otrzymał klucze do Kia EV9 GT-Line w kolorze Ocean Blue Matte. Pionierskie EV9, które kontynuuje transformację marki Kia w dostawcę rozwiązań z zakresu zrównoważonej mobilności, wzbogaci „kolekcję” Nadala, w której już znajduje się EV6.

„Aby osiągnąć wszystkie przełomowe sukcesy w mojej dotychczasowej karierze, stale musiałem się rozwijać. To jedyny sposób na postęp” – mówi Nadal. „Mam szczęście, że Kia jest partnerem, który podziela ten sposób myślenia. EV9 to najnowszy krok w ewolucji marki w kierunku pozycji światowego lidera, jeśli chodzi o dostawy samochodów elektrycznych. Nie mogę się doczekać, kiedy wyruszę w kolejną podróż tym oszałamiająco zaprojektowanym, zaawansowanym technologicznie elektrycznym SUV-em”.

Wprowadzenie kortu #TheIcon zakłóca tradycyjny krajobraz tenisa i cyfrowo przekształca kort, który liczy już 148 lat. Nadal, 22-krotny zwycięzca turniejów Wielkiego Szlema, wystąpił na innowacyjnym interaktywnym korcie, aby sprawdzić swoje umiejętności w różnych „trybach gry” i rywalizować ze swoim trenerem – Carlosem Moyą – na wielu kortach o niekonwencjonalnych kształtach.



Kia EV9 – znamy zasięgi wszystkich oferowanych w Polsce wersji

Charles Ryu, wiceprezes i szef działu marki Kia na świecie, mówi: „Nasza współpraca z Nadalem rozpoczęła się w 2004 roku i cieszymy się, że mogliśmy być częścią jego pełnej sukcesów podróży przez ostatnie 19 lat. EV9, zaprezentowane dzisiaj naszemu wieloletniemu ambasadorowi na świecie, to esencja przemiany marki Kia w kierunku innowacji i zrównoważonego rozwoju. Jestem pewien, że EV9 okaże się potężną inspiracją dla kolejnych przełomowych zagrań Nadala”.

Podczas wydarzenia #TheIcon goście wzięli udział w wyjątkowej, niezwykłej podróży, która polegała na obcowaniu z projektem 3D modelu EV9. Uczestnicy mogli wejść do wirtualnego, elektrycznego SUV-a i na ekranach zobaczyć zaawansowaną technologicznie i niezwykle przestronną kabinę EV9. Za przednią szybą i bocznymi oknami ukazał im się spektakularnie wyglądający teren.

Źródło: KIA



Redakcja

Recent Posts

Renault OpenR link – najbardziej intuicyjny system multimedialny

OpenR link to system multimedialny w samochodach Renault. W połączeniu z dużym ekranem tworzy centrum…

3 dni ago

Mazda CX-60 na drogach i bezdrożach Maroka

Maroko to magiczny kraj, w którym koczownicze tradycje berberyjskie spotykają i przejmują inspiracje z całego…

4 dni ago

Ford Mustang – 60 lat dziedzictwa i ważna rola w popkulturze

Ford Mustang, od swojego debiutu w 1964 roku, stał się jednym z najbardziej ikonicznych samochodów…

5 dni ago

SEAT – najprostszy sposób na nowy samochód – wynajem długoterminowy

SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…

6 dni ago

Citroën Ami zmienia kolor i wprowadza nowe wersje z okazji czwartcy urodzin

Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz  nowy, ciemnobrązowy kolor…

1 tydzień ago

Alfa Romeo Junior – polskie ceny już od 129,6 tys. zł

Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…

1 tydzień ago