Każdy model koncepcyjny ma być przedstawiony w symboliczny sposób i wyróżniać się niestandardowymi rozwiązaniami, dodającymi wartości unikatowemu stylowi życia i różnorodnym aspiracjom. Jednocześnie pojazdy te mają na celu pomóc klientom zadbać o naszą planetę bez konieczności rezygnowania z własnego stylu czy dobrej zabawy.
Wizja Nissana przygotowana z okazji Japan Mobility Show jest wyrazem silnego zaangażowania marki w poprawę jakości życia ludzi i chęci zrewolucjonizowania rynku pojazdów elektrycznych poprzez wprowadzanie innowacyjnych produktów i technologii.
Stylistyka Nissana Hyper Urban doskonale wpisuje się w wysublimowany gust docelowych użytkowników pojazdu, czyli zamieszkujących miasta i przedmieścia czynnych zawodowo osób, dla których priorytetem jest ochrona środowiska naturalnego.
Sylwetka samochodu, opracowana z myślą o wysokich wymaganiach użytkowników, wyróżnia się elegancką i nowoczesną estetyką, odważnie zaznacza swoją obecność, pozostając jednocześnie w harmonii z otoczeniem.
Nissan Hyper Urban oznacza także pełną integrację z ekosystemem pojazdów elektrycznych, m.in. dzięki zaawansowanej funkcji V2H (vehicle-to-home) zapewniającej dwukierunkowe ładowanie pomiędzy samochodem i domem, co przekłada się na znaczne oszczędności na kosztach energii oraz na zmniejszenie obciążenia sieci energetycznej. Dzięki funkcji V2G (vehicle-to-grid) posiadacze pojazdu mogą nawet przekazywać nadwyżki energii do sieci i wspierać lokalną społeczność, a przy okazji generować zyski. Inteligentny system zarządzania ładowaniem wykorzystuje rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które mogą autonomicznie ładować pojazdy, zasilać budynki i zapewniać efektywne zarządzanie energią.
W cyklu życia pojazdu uwzględniono również zrównoważony rozwój, co czyni go idealnym wyborem dla osób stawiających na trwałość posiadanych zasobów. Aktualizacje sprzętowe i regularne aktualizacje oprogramowania gwarantują użytkownikom bycie na czasie przez wiele lat. Przykładowo wnętrze pojazdu można odświeżyć za pomocą nowego panelu wskaźników, który odzwierciedla najnowsze technologie i trendy projektowania graficznych interfejsów użytkownika.
Samochód pokazuje, jakich rozwiązań stylistycznych i technologicznych możemy spodziewać się w przyszłości w segmencie pojazdów elektrycznych Nissana. Nadwozie w kolorze limonkowej żółci zmienia odcień w zależności od kąta padania światła, skutecznie przyciągając uwagę, a jednocześnie harmonizując z otoczeniem. Otwierane do góry przednie i tylne drzwi podkreślają otwartość i charakter pojazdu, a sportowa sylwetka zapewnia doskonałą aerodynamikę, co przekłada się na lepsze osiągi. Szerokie opony podkreślają sportowy wygląd pojazdu, łącząc surową dynamikę z estetyką miejską.
Wnętrze zostało zaprojektowane tak, aby współgrać z miejskimi przestrzeniami mieszkalnymi. Panel wskaźników i wyświetlacz, inspirowane trójkątami kalejdoskopowymi, można dostosować do nastroju właściciela pojazdu. Dodatkowo przednie fotele można złożyć i połączyć z tylnymi, by utworzyć prywatną przestrzeń wypoczynkową przypominającą sofę. A gdy przyjdzie czas na chwilę wytchnienia, Nissan Hyper Urban umiejętnie połączy relaks z użytecznością – wystarczy zaparkować go w apartamencie typu loft lub bungalowie, aby zyskać przestrzeń do odpoczynku.
Źródło: Nissan
OpenR link to system multimedialny w samochodach Renault. W połączeniu z dużym ekranem tworzy centrum…
Maroko to magiczny kraj, w którym koczownicze tradycje berberyjskie spotykają i przejmują inspiracje z całego…
Ford Mustang, od swojego debiutu w 1964 roku, stał się jednym z najbardziej ikonicznych samochodów…
SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…
Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz nowy, ciemnobrązowy kolor…
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…