ARIYA jest dostępna w czterech wersjach wyposażenia – Engage, Advance, Evolve oraz Evolve+. Wersję podstawową, Engage, z napędem na przednie koła można nabyć z akumulatorem 63 kWh (zasięg do 404 km) lub 87 kWh (zasięg do 536 km). Obie są teraz oferowane w cenach niższych o 10 tys. zł; po obniżkach odmiana z akumulatorem o mniejszej pojemności kosztuje od 209 900 zł, a z akumulatorem o większej pojemności – od 234 900 zł.
Znaczniejsze oszczędności czekają nabywców bogatszych, lepiej wyposażonych wersji, czyli Advance i Evolve z napędem na przednią oś, także dostępnych z dwoma rodzajami akumulatorów – 63 kWh (obniżka ceny o 15 000 zł) oraz 87 kWh (obniżka o 20 000 zł). Teraz za wersję Advance trzeba zapłacić od 224 900 zł (63 kWh) i 255 900 zł (87 kWh), a za Evolve od 243 900 zł (63 kWh) i 274 900 zł (87 kWh).
Największe obniżki, bo w wysokości aż 30 000 zł, objęły Nissana ARIYA z napędem na cztery koła e-4ORCE oraz z akumulatorem 87 kWh, który zapewnia autu zasięg do 515 km. W takiej specyfikacji ARIYA jest dostępna w wersjach Advance, Evolve oraz Evolve+. Najtańsza z nich, Advance, kosztuje 269 900 zł, za Evolve trzeba zapłacić 288 900 zł, a za Evolve+ 309 900 zł.
Jednak to nie wszystkie zmiany, jakich dokonano w cenniku modelu ARIYA. Objęły one również wyposażenie dodatkowe. Jedną z nowości jest to, że trójfazowa ładowarka pokładowa AC o mocy 22 kW jest teraz dostępna do wersji Engage zarówno z akumulatorem 63 kWh, jak i 87 kWh, w cenie 5 tys. zł, podczas gdy wcześniej można ją było dokupić tylko do tej drugiej i to o 2 tys. zł drożej. Wszystkie pozostałe wersje mają tę ładowarkę w wyposażeniu standardowym.
Ponadto do oferty wprowadzono nowy pakiet o nazwie „Design + Komfort” – do wersji Engage jest opcjonalny i kosztuje 7000 zł, w pozostałych oferowany jest w standardzie. Zawiera on elementy pakietu Design (przyciemniane tylne szyby i przeciwmgielne reflektory LED), a także dodatkowo podgrzewaną kierownicę, podgrzewane i elektrycznie regulowane fotele z przodu oraz tapicerkę częściowo ze skóry ekologicznej. Przy czym sam pakiet Design, jako opcja tylko do wersji Engage (w pozostałych jest seryjny), pozostaje w ofercie w cenie 1000 zł.
„Zgodnie ze strategią elektryfikacji marki Nissan, zależy nam, żeby nasz flagowy crossover ARIYA był dostępny dla szerszej grupy odbiorców. W przypadku klientów w Polsce korzyść jest niejako podwójna, obniżenie cen spowodowało bowiem, że więcej wersji tego modelu będzie się kwalifikować do dopłaty rządowej w ramach programu «Mój Elektryk». W Norwegii, gdzie ceny modelu ARIYA zostały obniżone w pierwszej kolejności, znacznie wzrosło zainteresowanie tym modelem wśród klientów, wierzymy więc, że analogiczne działania na naszym rynku przyniosą podobny efekt” – powiedział Piotr Laube, dyrektor zarządzający marki Nissan w Astara NIP Poland.
Więcej informacji na temat Nissana ARIYA, a nowy cennik modelu tutaj.
Źródło: Nissan
OpenR link to system multimedialny w samochodach Renault. W połączeniu z dużym ekranem tworzy centrum…
Maroko to magiczny kraj, w którym koczownicze tradycje berberyjskie spotykają i przejmują inspiracje z całego…
Ford Mustang, od swojego debiutu w 1964 roku, stał się jednym z najbardziej ikonicznych samochodów…
SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…
Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz nowy, ciemnobrązowy kolor…
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…