Tym razem miłośniczki klasycznych modeli z gwiazdą spotkają się w Nowym Tomyślu w zachodniej Wielkopolsce, w regionie słynącym z uprawy chmielu i wikliniarstwa. Tradycyjnie zlot zostanie zorganizowany w atmosferze „slow life”, łącząc motoryzacyjną pasję oraz walory krajoznawcze.
„Współczesne kobiety kolekcjonują zabytkowe Mercedesy. Komfort, elegancja i prestiż” – pod takim hasłem odbywa się tegoroczne spotkanie She’s Mercedes. Zwyczajowo wezmą w nim udział wyłącznie kobiety. Honorowym patronatem zlot objął burmistrz Nowego Tomyśla Włodzimierz Hibner. Jak co roku w programie nie zabraknie prezentacji aut połączonej z konkursem dla publiczności, która w sobotę 26 sierpnia w Parku Feliksa, w godzinach 12:00-13:30, wybierze najpiękniejszy samochód zlotu. Spotkanie przywołuje klimat minionych epok, włącznie ze stylowymi strojami uczestniczek.
W tegorocznym zlocie weźmie udział 17 załóg. Kobiety za kierownicą klasycznych samochodów przyciągają uwagę nie tylko sympatyków marki i fanów motoryzacji, ale pokazują również siłę kobiet w społeczeństwie. Sama inicjatywa co roku cieszy się dużym zainteresowaniem. Zloty She’s Mercedes odbywają się w duchu koncepcji „slow life”, bez elementów rywalizacji, za to z naciskiem na zrelaksowaną jazdę, rozmowy w serdecznej atmosferze oraz zgłębianie lokalnych atrakcji i kultury danego miejsca. Malownicze krajobrazy, samochody z duszą w niezwykłych sceneriach, niekończące się dyskusje pasjonatek zabytkowej motoryzacji – to stałe punkty programu.
W ramach zlotu uczestniczki odwiedzą m.in. Muzeum Wikliniarstwa i Chmielarstwa na terenie Parku Kultury i Wypoczynku w Nowym Tomyślu, przybliżające bogate tradycje tego regionu w zakresie uprawy wikliny i chmielu oraz produkcji wyrobów wiklinowych. Poza tym w planach są odwiedziny neogotyckiego XIX-wiecznego zamku w Wąsowie, a także wizyta w Chobienicach i tamtejszym pałacu, za którym również stoi bogata historia.
Partnerem wydarzenia jest lokalny dealer Mercedes-Benz Duda-Cars oraz Legends Duda-Cars, jedyny w Polsce dealer zajmujący się kompleksowo sprzedażą, serwisem i renowacjami klasycznych samochodów z gwiazdą. W czasie imprezy jego przedstawiciele zaprezentują zarówno najnowsze modele producenta luksusowych aut ze Stuttgartu i towarzyszące im nowinki, jak i udzielą fachowych informacji na temat procesów renowacji oraz części do pojazdów klasycznych.
„Zloty Miłośniczek Zabytkowych Mercedesów She’s Mercedes, czyli wyłącznie w kobiecym gronie, to nie tylko popularyzowanie i rozwijanie wiedzy z zakresu zabytkowej motoryzacji, ale również wspólne doświadczanie pozytywnych emocji.
Radość i śmiech. Zapachy i smaki miejsc. Słońce na twarzy i wiatr we włosach. Wielogodzinne rozmowy kobiet pewnych swojej wartości, niezależnych, szczęśliwych, które nie muszą nic nikomu udowadniać. Rezygnacja z rywalizacji na rzecz odpoczynku, dostrzegania piękna i kontemplowania chwili. Jak co roku uczestniczkom w zlocie towarzyszyć będzie określony kolor. Tym razem to róż – kwintesencja kobiecości. Kolor silnie związany z optymizmem. To symbol uniwersalnego szczęścia. Początkowo przypisany był wyłącznie mężczyznom, tak samo jak świat motoryzacji.
Dziś róż to kolor kobiet, a motoryzacja jest dla kobiet. O atrakcyjności zlotów She’s Mercedes świadczy nie tylko to, że odbywają się cyklicznie i z roku na rok w coraz szerszym gronie, ale również fakt, iż w bieżącym roku wszystkie przewidziane miejsca zostały zarezerwowane już podczas pierwszej doby zapisów. Zlot She’s Mercedes to dla wielu osób okazja, by nie tylko z bliska obejrzeć zabytkowe gwiazdy, ale również, by porozmawiać z uczestniczkami zlotu, których pasja potrafi zarażać” – skomentowała Ewa Krzysztofiak-Masztalerz, Komandor Zlotu.
Inicjatywa She’s Mercedes wspiera ambitne, niezależne profesjonalistki i uświadamia, jak istotne są kwestie równouprawnienia. Legenda motoryzacji zagrzewa kobiety, by odważnie sięgały po więcej i dążyły do realizacji swoich marzeń w życiu zawodowym i prywatnym. To idea mówienia o kobietach, o ich sile oraz drzemiącym w nich potencjale. She’s Mercedes inspiruje do działania, do dzielenia się swoimi doświadczeniami i pasjami – zwłaszcza że najpiękniejsza pasja to ta, którą można się podzielić. Inicjatywa She’s Mercedes wpisuje się zresztą w kulturę korporacyjną Mercedes-Benz jako firmy, która promuje różnorodność i korzysta z jej profitów.
Kobiety współtworzą sukces Mercedes-Benz od samego początku istnienia, począwszy od Berthy Benz, która jako najprawdziwsza innowatorka swojej epoki udała się w pierwszą daleką podróż automobilem – swoją śmiałością i odwagą udowadniając, że pojazd konstrukcji jej męża sprawdza się na dalekich trasach. Różnorodność, inkluzywność oraz integracja – i kryjące się za tymi pojęciami równe prawa dla wszystkich, niezależnie od płci, wieku, fizyczności, orientacji seksualnej, narodowości czy wyznania – nie są dla Mercedesa jedynie modnymi hasłami. Wykorzystywanie różnych doświadczeń, kompetencji i perspektyw pozwala najpełniej odpowiadać na zróżnicowane potrzeby klientów.
Źródło: Mercedes-Benz
Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz nowy, ciemnobrązowy kolor…
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…
Opel rozpoczął produkcję samochodów 125 lat temu i wkrótce zaczął odnosić pierwsze sukcesy, wprowadzając na…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
CX-80 to drugi, po CX-60 model zbudowany w oparciu o platformę Mazda Large Architecture jest…
100 000 000 komponentów wyprodukowano już w Odlewni Volkswagen Poznań, jednej z najnowocześniejszych w całym…