Na polskim rynku Toyota C-HR jest już dostępna z dwoma napędami hybrydowymi piątej generacji (1.8 Hybrid oraz 2.0 Hybrid), w sześciu wersjach wyposażenia i w sumie aż 22 wariantach kolorystycznych. Hybryda plug-in o mocy 223 KM dołączy do oferty w późniejszym terminie.
Nowa Toyota C-HR kosztuje od 139 900 zł, a klienci mogą skorzystać z różnych form finansowania, w tym z programu KINTO ONE oferującego elastyczne warunki i niskie raty już od 1342 zł netto dla przedsiębiorców oraz od 1653 zł dla klientów indywidualnych.
Nowa Toyota C-HR imponuje bogatym wyposażeniem z wieloma elementami dostępnymi do tej pory jedynie w autach premium. Już w wersji Style w standardzie są m.in. automatyczne klamki, 12,3-calowy ekran HD z systemem Toyota Smart Connect + oraz nawigacją działającą zarówno online jak i offline, lusterka zewnętrzne z funkcją oświetlania przestrzeni wokół pojazdu z logo „Toyota C-HR”, 12,3-calowe cyfrowe zegary czy możliwość zdalnej obsługi wybranych funkcji auta przy pomocy aplikacji MyT. To wyposażenie, którego nie ma w porównywalnej Toyocie C-HR Final Edition w wersji Style.
Obecnie w ofercie przedsprzedażowej w ramach programu KINTO ONE wysokość miesięcznej raty za nową Toyotę C-HR w wersji Style z oszczędnym napędem piątej generacji 1.8 Hybrid o mocy 140 KM jest taka sama jak w przypadku Toyoty C-HR Final Edition w wersji Style, ale z napędem 2.0 Hybrid czwartej generacji o mocy 184 KM. W Leasingu KINTO ONE oba auta w wersjach z lakierem metalizowanym kosztują miesięcznie 1380 zł netto, a w Leasingu Konsumenckim KINTO ONE 1700 zł brutto.
Nacechowana sportowym charakterem wersja GR SPORT jeszcze lepiej obrazuje, jak wiele zmieniło się w Toyocie C-HR drugiej generacji w porównaniu z poprzednikiem. Ta wersja dostępna jest tylko z napędem hybrydowym 2.0 (197 KM) i wyróżnia się elementami stylistycznymi GR SPORT, 19-calowymi felgami aluminiowymi oraz tapicerką z ekologicznego zamszu Ultrasuede.
W Leasingu KINTO ONE nowa Toyota C-HR GR SPORT kosztuje miesięcznie od 1780 zł netto oraz od 2100 zł brutto w Leasingu Konsumenckim KINTO ONE. W porównaniu z Toyotą C-HR GR SPORT Final Edition raty są o 255 zł netto wyższe dla firm oraz 225 zł brutto dla klientów indywidualnych, ale auto nowej generacji ma o 13 KM mocniejszy napęd oraz zdecydowanie lepsze wyposażenie, którego w odchodzącym modelu nie było.
Nowa Toyota C-HR w wersji GR SPORT w standardzie oferuje systemy T-MATE z aktualizacjami online, w tym Toyota Safety Sense trzeciej generacji, 12,3-calowe cyfrowe zegary, 12,3-calowy ekran systemu multimedialnego Toyota Smart Connect® + z systemem nawigacji dostępnej online i offline, ładowarkę indukcyjną, automatyczne klamki, podgrzewane wycieraczki, kamerę monitorującą kierowcą (DCM), asystenta zmiany pasa ruchu (LCA), lampy przednie Matrix LED, adaptacyjne światła drogowe (AHS), system ostrzegania o ruchu poprzecznym z przodu pojazdu (FCTA), monitor panoramiczny z systemem kamer 360 stopni (PVM) i zaawansowanego asystenta parkowania Toyota Teammate Advanced Park.
We wszystkich kalkulacjach wzięto pod uwagę umowę na 36 miesięcy z limitem przebiegu 60 000 km i z opłatą wstępną w wysokości 10% ceny auta, a samochody mają lakier metalizowany. Kalkulacje aktualne na dzień 01.08.2023.
Źródło: Toyota
OpenR link to system multimedialny w samochodach Renault. W połączeniu z dużym ekranem tworzy centrum…
Maroko to magiczny kraj, w którym koczownicze tradycje berberyjskie spotykają i przejmują inspiracje z całego…
Ford Mustang, od swojego debiutu w 1964 roku, stał się jednym z najbardziej ikonicznych samochodów…
SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…
Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz nowy, ciemnobrązowy kolor…
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…