CUPRA od samego początku podkreśla swoje sportowe korzenie, stawiając na ten rodzaj siedzeń z uwagi nie tylko na ich wygląd, ale również funkcjonalność. Marka podpowiada, dlaczego warto wybrać auto wyposażone w fotele kubełkowe.
Fotele kubełkowe są zaprojektowane tak, aby zapewnić lepsze podparcie dla ciała podczas jazdy. Dzięki temu można uniknąć nadmiernego przemieszczania się ciała oraz uniknąć zmęczenia podczas długich podróży. Fotele CUPBucket opracowane zostały wyłącznie dla marki CUPRA. Specjalne siedzenia zapewniają niską pozycję kierowcy, co umożliwiają przyjęcie bardziej ergonomicznej pozycji podczas prowadzenia auta, a tym samym gwarantują więcej sportowych wrażeń z jazdy.
CUPRA – funkcjonalności są niezastąpione podczas długich podróży samochodem
Poprawa bezpieczeństwa
Kubełkowy rodzaj siedzeń oferuje także lepsze podtrzymanie boczne, co może być istotne podczas gwałtownych manewrów lub wypadków. Zapewniają one większe podparcie dla klatki piersiowej, pleców i nóg, minimalizując ryzyko urazów. W przypadku kolizji fotele kubełkowe mogą ograniczyć przemieszczanie się ciała i pomóc zminimalizować siłę działającą na pasażerów. Hiszpańska marka, zdając sobie sprawę z korzyści, jakie niesie ten rodzaj siedzeń, wyposażyła w nie model CUPRA Leon w wersji VZ CUP, który ma oferować nie tylko sportowe emocje, ale przede wszystkim większe bezpieczeństwo.
CUPRA – 3 lata działalności Wirtualnego Salonu, który odmienia interakcja z marką
Sportowy design
Fotele te są popularne w sportowych samochodach i dodają wyjątkowy charakter do wnętrza pojazdu. Siedzenia są zazwyczaj zaprojektowane z niezwykłą dbałością o szczegóły, wysokiej jakości materiału i ozdobione kontrastowymi przeszyciami. CUPRA Leon VZ CUP doposażona została w fotele CUPBucket, w skórzanym wykończeniu w kolorze Genuine Black lub Petrol Blue do wyboru. Dodatkowo tylną część siedzeń wykonano z wysokiej jakości włókna węglowego. Fotele hiszpańskiej marki, inspirowane były światem motorsportu oraz testowane przez doświadczonych kierowców wyścigowych Jordiego Gené, oraz Mattiasa Ekströma.
Źródło: CUPRA