Designerzy z Turynu zaprojektowali nowe drzwi, pokrywę bagażnika, pokrywę silnika oraz przemieścili słupki A i C. Zmodyfikowana limuzyna obniżyła się o 7,5 centymetra w porównaniu z oryginałem.
Był rok 1968 i światu zaprezentowano fascynującą limuzynę Mercedes-Benz 300 SEL 6.3. Jak sama nazwa wskazuje, pod maską umieszczono 8-cylindrowy silnik o pojemności 6,3 litra i mocy 250 KM przy 4000 min-1, który w połączeniu z czterobiegową automatyczną skrzynią biegów rozpędzał auto od 0 do 100 km/h w 6,3 sekundy i pozwalał osiągać maksymalną prędkość 220 km/h.
Chociaż liczby te są dziś już nie powalają, ale pod koniec lat 60. XX wieku były to wartości, które osiągały tylko samochody sportowe. Niemiecki producent samochodów dodał też do prędkości sporą porcję luksusu. Limuzyna posiadała m.in. zawieszenie pneumatyczne, klimatyzację, szyberdach lub elektryczne szyby.
Wspomniany pojazd będzie można wylicytować 18 lipca 2023 roku na aukcji Bonhams.
Źródło: Bonhams
Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz nowy, ciemnobrązowy kolor…
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…
Opel rozpoczął produkcję samochodów 125 lat temu i wkrótce zaczął odnosić pierwsze sukcesy, wprowadzając na…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
CX-80 to drugi, po CX-60 model zbudowany w oparciu o platformę Mazda Large Architecture jest…
100 000 000 komponentów wyprodukowano już w Odlewni Volkswagen Poznań, jednej z najnowocześniejszych w całym…