Wszystkie wersje modelu ZR-V, oferujące idealne połączenie wyrafinowanej stylistyki, funkcjonalności i sportowej dynamiki, są standardowo wyposażone w wielokrotnie nagradzany, w pełni hybrydowy system e:HEV Hondy – udoskonalony pod kątem zwiększenia mocy i szybkości reakcji.
Bogato wyposażona wersja Elegance oferuje 18-calowe, szare felgi aluminiowe, przednie i tylne czujniki parkowania, 11 poduszek powietrznych, kamerę cofania i ośmiogłośnikowy system audio. We wszystkich wersjach dostępny jest dziewięciocalowy ekran dotykowy obsługujący nawigację oraz system Honda Connect, kompatybilny z Apple CarPlay i Android Auto, a za skórzaną kierownicą znajduje się siedmiocalowy zestaw zegarów cyfrowych.
Wersja Sport, której cena zaczyna się od 199 400 zł, wyposażona jest w wyróżniający ją przedni zderzak i osłonę chłodnicy, błyszczące, czarne lusterka i ramki szyb, matowe, czarne felgi oraz tapicerkę łączącą tkaninę i skórę syntetyczną. Standardem są także sportowe pedały, oświetlenie wnętrza LED, elektrycznie sterowane drzwi bagażnika, indukcyjna ładowarka do smartfonów i dodatkowe porty USB.
Modele najwyższej wersji – Advance, której cena zaczyna się od 210 400 zł – posiadają w pełni wykończone skórą fotele z perforowanymi wstawkami i srebrnymi przeszyciami, podgrzewaną skórzaną kierownicę, panoramiczny dach oraz błyszczące, czarne felgi z diamentowo szlifowaną powierzchnią. Klienci decydujący się na najwyższą z wersji ZR-V, mogą również korzystać z 12-głośnikowego systemu nagłośnienia BOSE klasy premium, 10,2-calowego wyświetlacza wielofunkcyjnego oraz nowego wyświetlacza przeziernego HUD.
Ceny wersji e:HEV zaczynają się od 213 900 zł lub od 1 729 zł netto miesięcznie dla korzystających z finansowania w Honda Finance Services a samochody z napędem e:PHEV kosztują od 278 600 zł lub od 2 249 zł netto miesięcznie.
Szósta generacja modelu Hondy CR-V zadebiutuje jeszcze w tym roku, prezentując odważniejszy styl i walory praktyczne wyróżniające ją w jej klasie, a także wyjątkowykomfort jazdy. Popularny SUV pozycjonowany na granicy segmentu C i D będzie dostępny z pełnym napędem hybrydowym (e:HEV) lub, po raz pierwszy w Europie, z napędem hybrydowym typu plug-in (e:PHEV).Obie wersje silnikowe zapewniają dynamiczne osiągi i oszczędność we wszystkich wersjach gamy modelu – a w przypadku e:PHEV, 82 kilometry zasięgu w pełni elektrycznego.
Najnowszy CR-V jest teraz szerszy, dłuższy i wyższy niż poprzedni model, ma też o 40 mm wydłużony rozstaw osi, dzięki czemu zapewnia więcej przestrzeni wewnętrznej – o 16 mm więcej miejsca na nogi dla podróżujących z tyłu i 18-procentowy wzrost pojemności bagażnika.
Rozpoznawalność modelu na drodze zwiększa odważna stylizacja przodu pojazdu, odróżniająca warianty e:HEV i e:PHEV projektami kratek wlotów powietrza. Cienkie reflektory i nowe, charakterystyczne światła do jazdy dziennej zwiększają dodatkowo atrakcyjność wizualną, natomiast tył podkreśla zmodernizowana stylistyka świateł hamowania i kierunkowskazów, nawiązując tym samym do poprzedniej generacji CR-V.
Ponadto będzie to pierwszy, europejski model posiadający Honda SENSING 360 – wielokierunkowy system bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy, który eliminuje martwe pola wokół pojazdu. Rozwiązanie to pomaga uniknąć kolizji i odciąża kierowcę, stanowiąc kolejny krok w realizacji śmiałych planów Hondy, które zakładają zredukowanie do zera liczby śmiertelnych ofiar wypadków drogowych z udziałem samochodów i motocykli do 2050 roku.
„ZR-V i CR-V oferują osiągi, komfort i walory użytkowe, których oczekują klienci Hondy” – powiedział Tom Gardner, Starszy Wiceprezes w Honda Motor Europe. „Dzięki połączeniu atrakcyjnego wzornictwa i bogatego wyposażenia wraz z wysoką mocą i porywającą dynamiką, a także dzięki poszerzonemu wyborowi hybrydowych układów napędowych, gama SUV-ów Hondy jeszcze nigdy nie zaspokajała tak szerokiego zakresu gustów i wymagań klientów.”
Pełne informacje na temat cen oraz specyfikacji ZR-V i CR-V
Źródło: Honda
SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…
Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz nowy, ciemnobrązowy kolor…
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…
Opel rozpoczął produkcję samochodów 125 lat temu i wkrótce zaczął odnosić pierwsze sukcesy, wprowadzając na…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
CX-80 to drugi, po CX-60 model zbudowany w oparciu o platformę Mazda Large Architecture jest…