Elektryczny Ford Explorer rozpoczyna nową przygodę z filmem Indiana Jones i Artefakt Przeznaczenia

Ford rozpoczyna największą jak dotąd przygodę – nowy, w pełni elektryczny Explorer 1 łączy siły w najnowszej kampanii reklamowej z hitem tego lata, filmem Disneya i Lucasfilm „Indiana Jones i Artefakt Przeznaczenia”.

Nowa kampania, nawiązująca do serii kultowych filmów i słynnej ścieżki dźwiękowej, przedstawia średniej wielkości crossovera wyruszającego na międzykontynentalną wyprawę, podczas której pojawia się bardzo znajomo wyglądająca sylwetka.

Kampania rozpoczęła się 12 czerwca przed europejskimi premierami kinowymi. Będzie przedstawiać przygody Explorera w reklamach telewizyjnych, radiowych, Internecie, mediach społecznościowych oraz na nośnikach reklamy outdoorowej w wybranych krajach europejskich.

Piąta i ostatnia odsłona serii Indiana Jones z Harrisonem Fordem w roli Indiany Jonesa, a także Phoebe Waller-Bridge, Madsem Mikkelsenem i Antonio Banderasem, będzie wędrującą przez świat kinową przygodą. Partnerstwo pomoże wykorzystać historię i dziedzictwo serii filmowej, w której występuje sławny odkrywca Indiana Jones, w poszerzaniu zasięgu znajomości nowego Forda Explorera.

Explorer bazujący na wielu generacjach modelu, będącego globalnym dziedzictwem marki, został opracowany na nowo dla Europy, jako w pełni elektryczny crossover średniej wielkości. Z połączenia niemieckiej inżynierii i efektownego amerykańskiego stylu powstał projekt gotów na przygodę, oferujący wyjątkowe wrażenia cyfrowe, wysoką moc w pełni elektrycznego napędu i możliwość szybkiego ładowania od 10 do 80 procent w zaledwie 25 minut.

Wśród najciekawszych elementów znajdują się: 15-calowy centralny ekran dotykowy SYNC Move, który można podnosić i opuszczać o ponad 30 stopni, a także schowek My Private Locker – idealny do przechowywania map i cennych przedmiotów z dala od spojrzeń przechodniów. 17-litrowa konsola MegaConsole jest wystarczająco pojemna, aby pomieścić 15-calowy laptop w podróży służbowej lub kilka 1,5-litrowych butelek napojów podczas rodzinnych wycieczek.

Aby zademonstrować jego możliwości, influencerka-podróżniczka Lexie Alford – znana jako Lexie Limitless – wyruszy jeszcze w tym roku w podróż dookoła świata elektrycznym Fordem Explorerem.

Przyjmowane są już zapisy na Explorera, który będzie docierał do klientów w 2024 roku.

Ford i Lexie Alford odtwarzają historyczną podróż dookoła świata w nowym, w pełni elektrycznym Explorerze

„Indiana Jones jest najbardziej znanym w światowym kinie amerykańskim eksploratorem nieznanych terenów, więc możliwość dołączenia na ekranie do jego najnowszej przygody i wykorzystania do tego naszego własnego kultowego Explorera była idealnym pomysłem. Debiutujący tutaj w Europie i zaprojektowany dla Europy, nowy Explorer będzie nie tylko elektryczny, z pewnością będzie elektryzującą przygodą dla klientów, jak najnowszy film dla widzów.” – powiedział Martin Sander, dyrektor generalny, Ford Model e Europe.

„Indiana Jones jest postacią buntowniczą, niespokojną i bezkompromisową, dokładnie w tym duchu stworzyliśmy naszego nowego, w pełni elektrycznego crossovera. Chcesz poczuć się jak prawdziwy odkrywca? Wybierz model elektryczny z napisem Explorer z przodu.” – powiedział Pete Zillig, dyrektor marketingu, Ford of Europe.

Ford Explorer – kolejna zelektryfikowana legenda

„Jesteśmy naprawdę szczęśliwi z powodu wspólnej przygody naszego w pełni elektrycznego modelu i najwspanialszego odkrywcy, Indiany Jonesa. Partnerstwo Forda i Indiany Jonesa podkreśla to, co najlepsze w naszym amerykańskim dziedzictwie i duchu przygody napędzającym naszą markę.” – powiedział Jen Meyer, dyrektor ds. mediów i partnerstwa, Ford Europe.

„Współpraca z Fordem świetnie układa się na wielu poziomach i pokazuje, jak nasz najwyższej klasy przekaz może pracować na rzecz flagowych marek w regionie EMEA. Obie marki reprezentują ducha przygody, a dzięki połączeniu dwóch kultowych odkrywców – nowego, w pełni elektrycznego Forda i samego Indiany Jonesa – stworzyliśmy kampanię, która naprawdę przyciągnie uwagę konsumentów w całym regionie.” – powiedział Owen Dommel, dyrektor ds. partnerstwa i promocji, Walt Disney Studios EMEA.

INDIANA JONES I ARTEFAKT PRZEZNACZENIA

Harrison Ford powraca do roli legendarnego archeologa w długo wyczekiwanej ostatniej odsłonie kultowej serii – niesamowitej przemierzającej świat wyprawie i porywającej filmowej przygodzie. Wraz z Fordem występują: Phoebe Waller-Bridge (serial „Fleabag”), Antonio Banderas („Ból i blask”), John Rhys-Davies („Poszukiwacze zaginionej Arki”), Shaunette Renée Wilson („Czarna Pantera”), Thomas Kretschmann („Okręt”), Toby Jones („Szpieg” «Tinker Tailor Soldier Spy»), Boyd Holbrook („Logan”), Olivier Richters („Czarna Wdowa”), Ethann Isidore („Mortel”) i Mads Mikkelsen („Na rauszu” «Another Round»).

Reżyseria: James Mangold („Le Mans ’66” «Ford v Ferrari», „Logan”), scenariusz: Jez Butterworth & John-Henry Butterworth, David Koepp i James Mangold, na podstawie postaci stworzonych przez George ‘a Lucasa i Philipa Kaufmana, produkcja: Kathleen Kennedy, Frank Marshall i Simon Emanuel, Steven Spielberg i George Lucas jako producenci wykonawczy.

Ścieżkę dźwiękową po raz kolejny stworzył John Williams, który zbierał punkty, komponując muzykę do wszystkich przygód Indy’ego od czasu pierwszego filmu „Poszukiwacze zaginionej arki” z 1981 roku.

Źródło: Ford