„To kolejny rozdział w naszej podróży Reimagine, aby stać się prawdziwie nowoczesną luksusową firmą. Nowa tożsamość JLR zapewni naszym klientom przejrzystość i będzie elementem jednoczącym nasze cztery odrębne brytyjskie marki” – powiedział profesor Gerry McKovern, dyrektor kreatywny JLR.
Producent ogłosił planowaną zmianę już w kwietniu 2023 roku, kiedy zapowiedział również, że zainwestuje w nią 18,6 miliona dolarów. Te wydatki dotyczą nie tylko nowego loga i rebrandingu, ale także inwestycji w nowe zakłady produkcyjne, które mają przygotować firmę do dalszej elektryfikacji.
Obecnie firma pracuje nad rozwojem nowej, w pełni elektrycznej platformy ELR następnej generacji, na której nowy elektryczny Range Rover powinien zostać wprowadzony na rynki w 2025 roku. Jaguar przygotowuje nową platformę JEA, na której mają powstać trzy nowe modele elektryczne.
W tym momencie marka koncentruje się jednak na swoim rebrandingu, co widać chociażby na stronie amerykańskiego przedstawicielstwa. Range Rover, Defender i Discovery to już osobne marki, ale w dolnej części strony widzimy logo Land Rovera.
JLR chce kontynuować swoją 75-letnią historię jako marka Land Rover, więc nowe SUV-y nadal będą nosić symbol tradycyjnej brytyjskiej firmy samochodowej.
Źródło: JLR
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…