Dyrektor generalny Opla, Florian Huettl, powiedział: „Większość naszych samochodów już teraz jest zelektryfikowana. Jednocześnie, dzięki naszym modelom hybrydowym typu plug-in nowej submarki GSe, pokazujemy, jak bardzo radość z dynamicznej jazdy może być powiązana z odpowiedzialnością. To dopiero początek naszej drogi, która przewiduje, że do 2028 roku staniemy się w Europie marką w pełni elektryczną. Podczas wydarzenia IAA Mobility w Monachium pokażemy, w jaki sposób, dzięki marce Opel, elektromobilność stanie się dostępna dla każdego i idealna do codziennego użytku – oraz zaprezentujemy jak będzie wyglądać przyszłość naszej marki”.
Odwiedzający będą mogli przekonać się o tym osobiście. Po pierwsze, bogata w tradycję marka będzie obecna na monachijskich targach. Ponadto wszyscy zainteresowani i zwiedzający będą mogli odkryć z bliska światowe premiery marki Opel w samym sercu Monachium przy Ludwigstrasse, niedaleko Odeonsplatz. To właśnie tam zadebiutuje Opel Astra Sports Tourer Electric. Po raz pierwszy w swojej dziesięcioletniej historii sukcesów, bestseller klasy kompaktowej ma napęd w pełni elektryczny, uzupełniając w ten sposób szeroką gamę, wysoce wydajnych układów napędowych Astry.
Najpopularniejszy w ostatnich dwóch latach mały samochód w Niemczech również debiutuje jako nowy Opel Corsa Electric – teraz jeszcze bardziej wydajny, oferujący większą moc i większy zasięg niż wcześniej. Trzecia światowa premiera Opla podczas IAA Mobility to na razie niespodzianka. Jeszcze tylko jedno: Opel złoży inspirującą, wyrazistą deklarację dotyczącą przyszłości!
Źródło: Opel
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…