Categories: Wiadomości

Lexus – nowe salony w Bydgoszczy i Rzeszowie

Lexus w 2023 roku kontynuuje rozbudowę sieci salonów i dążenie do osiągnięcia 100-procentowego pokrycia sprzedaży rynku premium w Polsce. W chwili obecnej jest już 18 miejsc, w których klienci marki mogą liczyć na kompleksową obsługę.

Na początku 2023 roku liczba stacji Lexusa powiększyła się o dwa nowe obiekty w województwach, w których do tej pory nie była obecna. Otworzony przez Grupę Walder salon Lexus Bydgoszcz to pierwszy punkt marki w kujawsko-pomorskim. Lexus Rzeszów to z kolei pierwszy obiekt na Podkarpaciu.

Nowe salony Lexusa powstały zgodnie z założeniami Lexus Retail Concept, który łączy styl z komfortem i ergonomią. W wystroju wnętrza widoczne są nawiązania do detali stylistycznych samochodów Lexusa, a także charakterystycznych dla japońskiej kultury wzorów. Szczególną wagę przywiązuje się do takich aspektów jak muzyka, zapach, oświetlenie, czy nawet specjalne w tym celu zaprojektowane fotele dla oczekujących klientów.

Jakość obsługi klienta na najwyższym poziomie

Priorytetem w sieci dealerskiej Lexusa w Polsce jest najwyższa jakość obsługi klienta. Każdy obiekt funkcjonuje zgodnie z zasadami japońskiej gościnności Omotenashi, by każdy klient czuł się jak gość we własnym domu, a wizyta w salonie japońskiej marki ma być unikalnym doświadczeniem i pierwszym krokiem do spektakularnego świata Lexusa. O to, aby każdy klient został zauważony, serdecznie przywitany i był przez cały czas pod opieką dba Omotenashi Manager.

Lexus LM – ekskluzywny minivan debiutuje w Europie

Za jakość obsługi klienta polska sieć Lexusa jest regularnie nagradzana w kraju i w Europie. W 2020 i 2021 roku polskie salony Lexusa uznano za najlepsze ze wszystkich europejskich punktów marki. Wysoki poziom potwierdzają też niezależne wyróżnienia – już od czterech lat Lexus znajduje się na podium Wielkiego Testu Salonów tygodnika „Auto Świat”. Polskie salony Lexusa niejednokrotnie zdobywały europejską nagrodą KIWAMI (jap. najlepszy), znajdując się wśród 10 topowych salonów w Europie pod kątem jakości obsługi i realizacji wskaźników biznesowych.



Źródło: Lexus



Redakcja

Recent Posts

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…

2 godziny ago

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

2 dni ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

2 dni ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

3 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

3 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

3 dni ago