W Poznaniu Auto Fus Group zaprezentuje po raz pierwszy eleganckiego niczym James Bond Astona Martina oraz nowego, ambitnego gracza na rynku samochodów terenowych, markę INEOS Grenadier.
Na targowym stanowisku Aston Martin Warsaw będzie można podziwiać dwa najpopularniejsze modele: DBX oraz najpotężniejszego SUVa na rynku – DBX707.
“Już sama nazwa marki z Gaydon wywołuje u fanów motoryzacji dreszcze, a w Poznaniu tych emocji będzie jeszcze więcej, dzięki samochodom uosabiającym luksus, dynamikę i sportowy charakter Astona Martina” powiedział Piotr Fus, współwłaściciel AFG. „Seria DBX w samym swoim założeniu ma udowodnić, że nie wszystkie SUV-y muszę iść na te same kompromisy. W modelu DBX707 poprzeczka została podniesiona w każdej dziedzinie, tak aby stworzyć samochód wyznaczający nowe standardy osiągów i atrakcyjności. DBX707 jest najszybszy, najmocniejszy i najlepiej prowadzący się. Angażuje w każdym aspekcie. To nowa jakość pod względem wydajności SUV-ów stworzona właśnie przez Astona Martina.”
Na targach Poznań Motor Show zadebiutuje również najnowsza marka z portfolio Auto Fus Group – INEOS Grenadier. W 2017 r. szef chemicznego koncernu INEOS, sir James Ratcliff entuzjasta motoryzacji i doświadczony podróżnik, zidentyfikował rynkową niszę na pojazd pozbawiony zbędnych dodatków, wszechstronny, zdolny do ciężkiej pracy, z napędem 4×4, na którym można polegać. W ten sposób powstała firma INEOS Automotive. Jej celem jest urzeczywistnienie tej wizji.
“Sam Grenadier dzięki połączeniu chropowatego brytyjskiego ducha i stylistyki z rygorem niemieckiej inżynierii, stał się prawdziwie bezkompromisowym pojazdem 4×4. Jest skonstruowany tak, by móc odnaleźć się w każdych warunkach, zapewnić najlepszą w swojej klasie wydajność, trwałość i pewność tym, którzy na nim polegają” powiedział Tomasz Fus, współwłaściciel Auto Fus Group.
Supersamochód nowej generacji – wysokowydajna hybryda McLaren Artura – będzie miał swoją targową premierę w Poznaniu. To model, który reprezentuje ponad 50-letnie doświadczenie i wiedzę McLarena w obszarze inżynierii motoryzacyjnej, w tym technologii samochodów wyścigowych i drogowych.
„To pierwszy model zbudowany na bazie przystosowanej do napędu hybrydowego karbonowej konstrukcji McLaren Carbon Lighweight Architecture, który łączy niewiarygodne osiągi, dynamikę i zaangażowanie kierowcy z możliwościami pojazdów elektrycznych” – dodaje Maksymilian Fus, menadżer marek luksusowych w Auto Fus Group.
Źródło: Auto Fus
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…