Kontrakt jest realizowany we współpracy z jedną z największych firm w branży CFM – LeasePlan Polska, a samochody dostarczy i przekaże użytkownikom dealer Volkswagen Porsche Warszawa Okęcie, należący do Grupy Porsche Inter Auto Polska.
AstraZeneca już kolejny raz sięga po pojazdy elektryczne do swojej floty. Tym razem firma zdecydowała się na wynajem długoterminowy elektrycznych Volkswagenów z rodziny ID. – ID.4, ID.5 i ID. Buzz. Finansowanie zakupu samochodów oraz pełną obsługę floty zapewnia LeasePlan Polska, a samochody dostarczy dealer Volkswagen Porsche Warszawa Okęcie, należący do Grupy Porsche Inter Auto Polska.
Wybór marki AstraZeneca padł na elektryczne modele Volkswagena m.in. z powodu wysokiego poziomu komfortu i bezpieczeństwa, jakie gwarantują modele ID. Chodzi o systemy takie jak Travel Assist, który korzysta z danych inteligencji zbiorowej czy reflektory matrycowe IQ.LIGHT. Oczywiście lista innowacyjnych systemów, które należą do wyposażenia wybranych przez AstraZeneca modeli ID. jest znacznie dłuższa.
„Nasza firma dysponuje dziś flotą liczącą niemal 900 pojazdów, z czego 70 to auta z napędem elektrycznym, a pozostałe – hybrydowym. Jako jedni z pierwszych zrezygnowaliśmy z zamawiania aut z silnikami spalinowymi do swojej floty i już od roku decydujemy się wyłącznie na samochody zeroemisyjne. Najnowsza decyzja zakupowa to kolejny krok na naszej drodze do realizacji celów programu ‘Ambition Zero Carbon’, poprzez który AstraZeneca zakłada osiągnięcie neutralności klimatycznej już za dwa lata” – mówi Łukasz Karpiński, associate director, mobility w AstraZeneca Pharma Poland.
Uroczyste przekazanie puli 32 aut z nowego kontraktu odbyło się 23 marca w należącym do Grupy Porsche Inter Auto salonie Volkswagen Porsche Warszawa Okęcie. „Każdy pracownik AstraZeneca, który odbierał nowego elektrycznego Volkswagena został przeszkolony przez specjalistów z zespołu flotowego Porsche Inter Auto Polska, a także trenerów z Volkswagen Group Polska. Zostały poruszone kwestie systemów wspierających kierowców w codziennym użytkowaniu, omówiono zagadnienia dotyczące ładowania oraz podstawowe funkcje samochodów. Każdy z użytkowników będzie miał również zapewnione wsparcie posprzedażne i możliwość konsultacji dotyczących użytkowania pojazdów z Centrum Obsługi Klienta pod specjalnym numerem telefonu” – zaznacza dyrektor salonu marki Volkswagen na Okęciu z ramienia Porsche Inter Auto Polska, Jacek Mikła.
AstraZeneca jako pierwsza firma w Polsce użytkować będzie tak liczną flotę samochodów elektrycznych marki Volkswagen. „Jesteśmy niezwykle zadowoleni, że AstraZeneca wybrała modele z rodziny ID. O nawiązaniu tej współpracy zdecydowały nie tylko kwestie biznesowe, ale przede wszystkim produkt: naszpikowane nowymi technologiami auta, oferujące ponadprzeciętne zasięgi i komfort. Jesteśmy przekonani, że codzienne użytkowanie tych samochodów będzie dla pracowników AstraZeneca czystą przyjemnością” – mówi Dariusz Książkiewicz, kierownik sprzedaży flotowej w marce Volkswagen.
„Wynajem długoterminowy w sprzedaży aut do firm wyraźnie przyspieszył. Zeroemisyjność jest dzisiaj kluczowym elementem strategii biznesowej dla wielu naszych klientów, których wspieramy w realizacji złożonych celów zrównoważonego rozwoju. Firmy coraz częściej poszukują kompleksowej pomocy w tym obszarze i wyjątkowych rozwiązań. Oferowana przez nas usługa wynajmu i instalacji ładowarki w miejscu zamieszkania użytkownika, odgrywa dzisiaj kluczową rolę w transformacji flot. Już 7 na 10 naszych kierowców ładuje samochód w swoim domu za pośrednictwem ładowarki dostarczonej przez LeasePlan” – mówi Rogier Klop, prezes LeasePlan Polska.
Źródło: Volkswagen
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…