Nowy PEUGEOT 408 – dni otwarte w polskich salonach

Nowy PEUGEOT 408 to świadectwo wyjątkowej kreatywności zespołu projektantów i inżynierów marki, których dzieło – fastback o unikatowej sylwetce – plasuje się powyżej segmentu C, koncepcyjnie sięgając segmentów D oraz C-SUV. Zarówno w historii marki, jak i na obecnym rynku motoryzacyjnym PEUGEOT 408 wyznacza nowe trendy.

Nowy model PEUGEOT zaskakuje, ponieważ jest innym samochodem niż wszystkie. Oprócz charakterystycznego wyglądu i unikatowej sylwetki oferuje szereg udoskonaleń w zakresie elektryfikacji i zwiększania efektywności energetycznej, dostarcza także emocji, których źródłem są zaawansowane technologie zwiększające przyjemność prowadzenia i ułatwiające intuicyjną jazdę. Nowego PEUGEOT 408 można już zobaczyć w polskich salonach. Marka zaprasza na dni otwarte od 10 do 11 marca i od 17 do 18 marca. Rozpoczęła się kampania reklamowa z wykorzystaniem spektakularnego ekranu Screen Network.

ALLURE – PEUGEOT 408 wyróżnia się przede wszystkim dynamiczną sylwetką typu fastback i koncepcją niemieszczącą się w żadnej z obecnych kategorii. Ma też niepowtarzalny styl. Jego przyczajony, koci wygląd jest typowy dla modeli marki. Ostre linie nadwozia współgrają z grillem, idealnie wkomponowanym w przód samochodu, wykończonym w kolorze nadwozia, z umieszczonym na nim nowym logo PEUGEOT z głową lwa. Zaskakujący kształt tylnego zderzaka podkreśla unikatową, dynamiczną linię samochodu. Nowy PEUGEOT 408 ma stabilną sylwetkę i duże koła o średnicy 720 mm z imponującymi felgami 20’’ o nietypowym, geometrycznym wzorze. Przednie światła z sygnaturą świetlną w kształcie kłów podkreślają przynależność 408 do rodziny modeli PEUGEOT, podobnie jak tylne światła z motywem potrójnego śladu pazurów. Nadwozie nowego PEUGEOT 408, mierzące 4,69 m długości z rozstawem osi 2,79 m, zaskakuje przestronnością wnętrza w drugim rzędzie siedzeń. Oferuje 188 mm wolnego miejsca na wysokości kolan. Bardzo obszerny jest także bagażnik o pojemności 536 litrów, który można powiększyć do 1611 litrów po złożeniu tylnych oparć i siedzeń. Sylwetka samochodu jest niezwykle smukła i dynamiczna, a jego wysokość wynosi zaledwie 1,48 m. Ma to korzystny wpływ na efektywność aerodynamiczną.

EMOCJE – PEUGEOT 408 oferuje kierowcy i pasażerom PEUGEOT i-Cockpit® najnowszej generacji, którą można rozpoznać po kompaktowej kierownicy zaprojektowanej z myślą o zapewnieniu maksymalnej przyjemności prowadzenia i zwrotności samochodu. Szczególny nacisk położono na jakość wykonania wnętrza jak również na łączność ze światem poprzez zastosowanie najnowszych technologii, dzięki którym prowadzenie samochodu i podróżowanie staje się jeszcze bardziej intuicyjne i satysfakcjonujące.

DOSKONAŁOŚĆ – Bogata gama systemów wspomagania prowadzenia wykorzystujących informacje z 6 kamer i 9 radarów zapewnia pasażerom poczucie spokoju i bezpieczeństwa. Obejmuje w szczególności:

  • Aktywny tempomat z funkcją Stop & Go ,
  • Funkcję Night Vision, która poprawia widoczność w nocy, ostrzega kierowcę o obecności zwierząt, pieszych lub rowerzystów na drodze zanim pojawią się w świetle reflektorów,
  • System monitorowania martwego pola dalekiego zasięgu (75 metrów),
  • Ostrzeganie o pojazdach zbliżających się w poprzek z lewej lub prawej strony podczas jazdy na wstecznym biegu.

Nowy PEUGEOT jest oferowany w atrakcyjnym finansowaniu:

  • w abonamencie SimplyDrive już od 1550 zł netto*
  • w leasingu z sumą opłat od 106% **

W związku z debiutem PEUGEOT 408 ruszyła w Polsce intensywna kampania reklamowa, której celem jest przybliżenie potencjalnym klientom nowej propozycji z gamy marki. Sięgnięto po niestandardowe środki komunikacji godne tego unikatowego modelu.

Wykorzystany został narożny ekran oferowany przez firmę Screen Network przy hotelu Marriott w Warszawie – jedyny w Polsce, który pozwala uzyskać efekt anamorficznego 3D, dzięki czemu spot oglądany z określonego punktu tworzy iluzję trójwymiarowej głębi na płaskiej powierzchni. Zwraca to uwagę zarówno przechodniów, jak i odbiorców w internecie, zwiększając naturalnie zasięg kampanii.

Za stworzenie kampanii odpowiadają agencje Energy BBDO (koncept kreatywny) oraz Starcom (zakup mediów). Za realizację kampanii 3D DOOH odpowiada Screen Network. Materiały 3D przygotował Televisor.