Categories: Uncategorized

CUPRA – przy wyborze wyuposażenia Polacy stawiają na jakość i wrażenia podczas jazdy

Prawie 60% kierowców CUPRY Leon wybiera nagłośnienie klasy premium system BeatsAudioTM, a ponad 40% decyduje się na sportowe doświadczenie, wybierając fotele  kubełkowe. Blisko 70% klientów doposaża ten model także w pakiet wspomagania jazdy XL z Navi System+.

Zmieniające się trendy związane z doborem dodatkowego wyposażenia samochodów skłaniają producentów motoryzacyjnych do nowego podejścia w tym zakresie. CUPRA przeanalizowała dane sprzedażowe dotyczące polskich klientów, z których wynika, że 56% osób, które w ubiegłym roku wybrały model Leon, zdecydowało się doposażyć swój samochód w system BeatsAudioTM. Jeszcze więcej polskich klientów (68%) wybrało pakiet wspomagania jazdy XL z Navi System+, w skład którego wchodzi m.in. predykcyjny tempomat, asystent świateł drogowych High Beam Assist, systemy rozpoznawania znaków drogowych i monitorowania martwego pola oraz łopatki do zmiany biegów przy kierownicy. Dla 43% istotnym elementem wyposażenia były także podgrzewane fotele kubełkowe z elektryczną regulacją fotela kierowcy.

CUPRA – kobiety motorsportu w historii hiszpańskiej marki

Uwzględniając preferencje i wysokie oczekiwania swoich klientów, marka zdecydowała się na produkcję nowej wersji modelu, wyposażoną w silnik z technologią Mild-Hybrid 1.5 eTSI o mocy 150 KM. Dodatkowo, dzięki bogatszemu wyposażeniu standardowemu,  nie tylko poprawiono komfort i bezpieczeństwo pasażerów, ale także jeszcze mocniej podkreślono dynamiczny i emocjonalny design samochodu.

Bogato w standardzie

Standardowa wersja pojazdu została wyposażona m.in. w asystenta świateł drogowych High Beam Assist, dynamiczne kierunkowskazy, dyfuzor zderzaka tylnego w kolorze karoserii i 18-calowymi czarno-srebrnymi felgami aluminiowymi Machined Sport Black & Silver.

Ponadto, kierowcy Leona z silnikiem 150 KM mogą w standardzie korzystać z ekranu multimedialnego o przekątnej 25 cm (opcjonalnie 30 cm) oraz licznych technologii wspomagających jazdę, takich jak system kontroli odstępu Front Assist z funkcją awaryjnego hamowania oraz ochroną pieszych i rowerzystów czy asystenta pasa ruchu Lane Assist.



Kierowcy mogą także cieszyć się sportowymi przednimi fotelami w kolorze czarnym z miedzianymi przeszyciami, sportową, podgrzewaną i skórzaną kierownicą z łopatkami zmiany biegów, systemem bezkluczykowego dostępu i uruchamiania pojazdu KESSY, trzystrefową klimatyzacją, czujnikami parkowania z przodu i z tylu, elektrycznie regulowanymi, podgrzewanymi i składanymi lusterkami bocznymi, systemem CUPRA Connect, progresywnym wspomaganiem układu kierowniczego oraz aktywnym tempomat ACC.

Komfort, technologie i emocjonalny design

W ramach wyposażenia dodatkowego hiszpański producent udostępnił możliwość wyboru świateł Matrix LED, które po raz pierwszy zostały użyte w modelu Formentor. Reflektory umożliwiają jazdę z włączonymi światłami drogowymi przez cały czas, nie oślepiając innych użytkowników ruchu drogowego. Komplet diod LED włącza się i gaśnie sekcjami w czasie rzeczywistym na podstawie wykrytej przez przednią kamerę pozycji innych pojazdów poruszających się zarówno w tym samym, jak i przeciwnym kierunku. Pozwala to na zoptymalizowanie wykorzystania reflektorów, dzięki czemu ich światło jest wydajniejsze i bardziej precyzyjne.

Klienci, którzy zdecydują się na Leona w nowej wersji silnikowej mogą także wybierać spośród kilku pakietów: Comfort+, Design, Zimowy, oraz Skórzany w opcjach Black i Petrol Blue. Pakiet Design, zawiera m.in. charakterystyczny tylny spojler w kolorze czarnym i zewnętrzne listwy progowe CUPRA w kolorze ciemnego aluminium.

Auto można doposażyć w ponad 30-centymetrowy ekran multimedialny oraz skórzane fotele kubełkowe z kontrastującymi detalami na desce rozdzielczej – wszystko w kolorze Petrol Blue lub Black. Istnieje także możliwość uzupełnienia wyposażenia systemem BeatsAudioTM, elektrycznie otwieranym dachem panoramicznym oraz felgami z elementami w kolorze miedzi.

Opcjonalnie dostępne jest również zawieszenie adaptacyjne (DCC), które umożliwia zmianę twardości amortyzatorów w 15-stopniowym zakresie. Samochód można zamówić w wariancie z karoserią w matowych kolorach Magnetic Tech Matt lub Petrol Blue Matt, co nadaje mu unikalnego i sportowego charakteru.

Źródło: CUPRA



Redakcja

Recent Posts

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

9 godzin ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

10 godzin ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

1 dzień ago

Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat

Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…

2 dni ago

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…

3 dni ago

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

5 dni ago