Innowacyjna usługa &Charge umożliwia klientom zbieranie punktów (w zamian za wykorzystaną energię, w przeliczeniu na kilometry), które następnie mogą wykorzystać w programie Kia Charge w celu obniżenia rachunków za ładowanie na publicznych stacjach ładowania. Klienci gromadzą punkty nie tylko za ładowanie, ale również za dzielenie się opinią na temat doświadczeń z nim związanych oraz dokonując zakupów online w sieci partnerów &Charge.
„W miarę rozszerzania gamy samochodów elektrycznych, ważnym elementem jest sieć ładowania, która musi oferować tę samą dostępność i jakość, których klienci oczekują od naszych zaawansowanych technologicznie modeli elektrycznych” – mówi Sjoerd Knipping, wiceszef działu Marketingu i Produktu w Kia Europe. „Współpraca z platformą &Charge pozwala nam na przybliżenie się do tego celu”.
Dodatkową możliwością obniżenia kosztów ładowania samochodu elektrycznego w programie lojalnościowym &Charge jest regularne dzielenie się opiniami przez klientów. Przyczynia się to również do poprawy efektywności procesu ładowania i niezawodności stacji ładowania. Korzystając z aplikacji &Charge właściciele aut elektrycznych marki Kia mogą wpisywać uwagi dotyczące działania stacji ładowania. Dane te są następnie wykorzystywane przez operatorów stacji do szybkiego weryfikowania problemów oraz do poprawy niezawodności ich działania i podwyższenia jakości świadczonych usług.
„Właściciele samochodów elektrycznych marki Kia, dzieląc się opiniami, otrzymują nie tylko darmowe „kilometry &Charge”, które mogą wykorzystać w programie Kia Charge, ale również wspomagają funkcjonowanie publicznych stacji ładowania, umożliwiające dalszy rozwój elektromobilności” – dodaje Knipping.
Usługa Kia &Charge jest dostępna od grudnia 2022 roku w Austrii, Danii, Niemczech, Hiszpanii i Wielkiej Brytanii, a od marca 2023 roku również w Polsce.
Do 2027 roku Kia wprowadzi do sprzedaży 14 nowych elektrycznych modeli, zgodnie ze strategią „Plan S”. W tym roku zadebiutuje długo wyczekiwany elektryczny flagowy SUV – EV9. Nowy model został skonstruowany na modułowej platformie Electric Global Modular Platform (E-GMP) i zapoczątkuje nową erę wyrafinowanej, zaawansowanej technologicznie, zrównoważonej mobilności.
Źródło: KIA
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…