Nie jest tajemnicą, że aktualnie trwają intensywne prace nad przygotowaniem do seryjnej produkcji trzeciej generacji, co zaplanowano na połowę 2024 roku. Testy drogowe Dacii Duster w nowym wydaniu prowadzone są w Laponii.
Wiadomo także, że nowa Dacia Duster III powstanie na koncernowej platformie CMF-B LS, którą już wykorzystano do najnowszych generacji Logana, Sandero i kombi Jogger. Wśród jednostek napędowych zabraknie już wysokoprężnej.
Podstawowym silnikiem ma być trzycylindrowy 1.2 TCe 48V mild-hybrid, który będzie dostępny w dwóch wersjach – benzynowej i dwupaliwowej. Do wyboru będą skrzynie manualne i automatyczne. Wciąż nie wiadomo, jaki będzie dalszy los czterocylindrowego silnika o pojemności skokowej 1.6 l, anie także, czy zastąpi go hybryda 1.8 SCe.
Wraz z Dusterem pojawi się 7-osobowa wersja o nazwie Bigster. Oba modele będą dostępne z napędem 4×4.
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…