A110 R wyróżnia się między innymi niższą masą samochodu. Dzięki intensywnym zabiegom obniżono jego masę do 1082 kilogramów. W porównaniu z A110 S to o 34 kg mniej. Udoskonalona została również aerodynamika samochodu, aby zwiększyć siłę docisku i zmniejszyć opór aerodynamiczny. Po raz pierwszy w gamie A110 niektóre elementy, takie jak maska, tylna klapa i dyfuzor, zostały zaprojektowane na nowo, specjalnie dla tej wersji. Na radykalny charakter nowego modelu wpływają także specjalne nastawy zawieszenia, 1,8 l silnik o mocy 300 KM i wyścigowy wystrój wnętrza, zapewniające użytkownikom niespotykanie intensywne doznania z jazdy.
Z czasem przyspieszania od 0 do 100 km/h, wynoszącym zaledwie 3,9 sekundy nowe Alpine A110 R przekracza kolejne granice sportowych osiągów. Dzięki zaangażowaniu w wyścigi marka dysponuje wiedzą i doświadczeniem najwyższej klasy, które wykorzystała w projektowaniu kolejnej wersji i jest bardziej niż kiedykolwiek gotowa do bicia wszelkich rekordów okrążeń na torze. Samochód produkowany we Francji, w Dieppe w zakładzie Alpine im. Jeana Rédélégo, otwiera nowy rozdział w zakresie know-how marki w produkcji samochodów sportowych.
Źródło: Alpine
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…