Jednocześnie Toyota zdaje sobie sprawę, że wymiana całego globalnego parku samochodów na nowe pojazdy neutralne klimatycznie zajmie wiele lat. Dlatego obok wprowadzania na rynek nowych bezemisyjnych modeli będzie promować neutralne węglowo rozwiązania dla samochodów już użytkowanych przez klientów. Zdaniem Toyoty jest to kluczowy aspekt dla ograniczenia zmian klimatycznych i zapewnienia bezpiecznej przyszłości.
Tak narodził się pomysł, aby uwielbianą od pokoleń sportową Corollę AE86 wyposażyć w bezemisyjne napędy przy zachowaniu jej najbardziej cenionych właściwości. Toyota prezentuje na tokijskich targach dwa auta – AE86 H2 Concept z wodorowym silnikiem spalinowym i AE86 BEV Concept z bateryjnym napędem elektrycznym.
Toyota Yaris jest modelem globalnym, produkowanym na całym świecie. Produkcja auta rozpoczęła się w styczniu…
California to kultowy kamper. Wyprodukowano już ponad 280 000 egzemplarzy tego bestsellerowego modelu. Teraz Volkswagen…
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…