W Metaverse Store dostępny jest tzw. Product Genius – prawdziwa osoba, która w rzeczywistym czasie odpowiada na wszystkie pytania klientów.
„FIAT po raz kolejny jest liderem w oferowaniu naszym klientom innowacyjnych i bezstresowych brand experience. W czysto fiatowskim stylu, sklep FIAT Metaverse Store jest pierwszym tego typu obiektem w branży motoryzacyjnej. To magiczne doświadczenie, to wciągająca, wspierana przez człowieka podróż do świata FIATa. Prosty i przyjazny dla użytkownika, zgodny z ideą „tech it easy” i przystępny dla każdego, dzięki swojej technologii” – powiedział Olivier Francois, dyrektor generalny FIAT i globalny dyrektor marketingu Stellantis. – „Krótko mówiąc, jest to nasz sposób na to, aby doświadczenie zakupowe było dostosowane do indywidualnych potrzeb każdego klienta dzięki interakcji z człowiekiem i jeszcze prostsze, co jest zgodne z naszą misją społeczną, aby zaspokoić aktualne potrzeby ludzi do uproszczania sobie życia”.
Po raz pierwszy nasi klienci będą mogli poznać i nabyć nowego Fiata 500 La Prima by Bocelli, siedząc wygodnie w zaciszu własnego domu dzięki szybkiemu, realistycznemu i bezstresowemu procesowi wspomaganemu przez człowieka. To wyjątkowe doświadczenie zostanie rozszerzone na całą gamę nowego Fiata 500 do końca 2022 roku. W pierwszym półroczu 2023 roku, klienci będą mogli odkrywać nowe modele w Metaverse Store i począwszy od Włoch, nasza rewolucyjna customer journey będzie dostępna również na pozostałych rynkach”.
FIAT Metaverse Store został opracowany we współpracy z firmami Touchcast i Microsoft, które zaprojektowały to wyjątkowe doświadczenie specjalnie dla marki FIAT. Platforma Metaverse-as-a-Service firmy Touchcast jest zbudowana w chmurze Microsoft i zapewnia klientom dostęp do metawersum bez konieczności używania zestawów słuchawkowych do wirtualnej rzeczywistości, awatarów czy specjalistycznego sprzętu. W efekcie otrzymujemy połączenie wirtualnego i fizycznego doświadczenia, które nie ma sobie równych.
FIAT Metaverse Store natychmiast przenosi klienta „do wnętrza” FIATA. Po wejściu do środka, Product Genius powita klienta i razem będą mogli obejrzeć wybrany model dzięki dynamicznej prezentacji 360° i dowiedzieć się więcej o zastosowanej technologii. Product Genius odpowie także na pytania dotyczące elektromobilności, sposobów ładowania i bogatego wyposażenia nowego Fiata500. Ponadto, klient może zobaczyć z bliska, jak działa system Infotainment oraz poszczególne tryby jazdy i ładowania EV. Klient będzie mógł również spersonalizować swój samochód, wybierając rodzaj i kolor nadwozia, wystrój wnętrza oraz inne funkcje, patrząc jak samochód jego marzeń zmienia się czasie rzeczywistym. Ponadto, niezwykle wciągające narzędzie oferowane przez markę FIAT pozwala odtworzyć wrażenia z jazdy nowym Fiatem 500 La Prima by Bocelli na La Pista 500, torze testowym znajdującym się na dachu dawnej fabryki Lingotto w Turynie.
Wychodząc naprzeciw potrzebom klientów i dostosowując się do ich wolnego czasu, Product Genius jest zawsze dostępny, od poniedziałku do piątku w godz. od 9.00 do 20.00 i w sobotę od 10.00 rano do 18.00 wieczorem.
Dzięki nowemu FIAT Metaverse Store, Marka podąża drogą w kierunku prostej, ale innowacyjnej ścieżki klienta, zgodnie ze strategią upraszczania rozpoczętą zaledwie kilka tygodni temu wraz z konfiguracją nowej gamy.
Zupełnie nowe doświadczenie online łączy się z fizycznym doznaniem, ponieważ klient może odwiedzić najbliższego dealera i umówić się na jazdę testową wybranym modelem.
Źródło: Fiat
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…