CUPRA i Primavera Sound ogłaszają line-up przyszłorocznej edycji festiwalu

Ogłoszono line-up festiwalu Primavera Sound 2023. W ramach nowej koncepcji „Mirroring you, I’ll be your mirror” przyszłoroczne wydarzenie odbędzie się nie tylko w Barcelonie, ale także w Madrycie. Marka CUPRA, która jest Partnerem festiwalu opublikowała z tej okazji video prezentujące wirtualną przestrzeń Metahype. Platforma zostanie uruchomiona w pierwszej połowie przyszłego roku.

Współpraca marki CUPRA z jednym z najpopularniejszych w Europie festiwali Primavera Sound, w 2023 roku wkroczy w kolejny rozdział, otwierając nowe ekscytujące możliwości. Kolejna edycja wydarzenia przyciągnie wyjątkowych artystów nie tylko do Barcelony, ale po raz pierwszy w historii festiwalu także do Madrytu. Line-upy wydarzeń będą takie same dla obu miast, odzwierciedlając nową koncepcję „Mirroring you, I’ll be your Mirror”.

Jak marka CUPRA weszła do świata motorsportu – od Formuły 1430 do Extreme E

CUPRA wciąż zaskakuje. Ogłoszenie line-upu przyszłorocznej edycji Primavera Sound to nie tylko największe nazwiska światowych gwiazd muzyki, ale także narodziny zupełnie nowej edycji. Koncepcja „Mirroring you, I’ll be your mirror” to deklaracja skierowana do naszych odbiorców: poprzez produkty i unikalne doświadczenia CUPRA jest lustrem dla następnych pokoleń, zarówno w świecie rzeczywistym, jak i w metaverse – powiedział Antonino Labate, Dyrektor ds. Strategii, Rozwoju Biznesu i Operacji w CUPRA.

Ogłoszeniu nazwisk gwiazd, które wystąpią podczas przyszłorocznej edycji festiwalu towarzyszyła publikacja emocjonalnego materiału video, w którym prawdziwy świat odbija się w cyfrowym krajobrazie – wirtualnej przestrzeni Metahype. W filmie pokazano dwa awatary, które jadą CUPRĄ Tavascan na Primavera Sound w Barcelonie i Madrycie. Wśród ogłoszonych gwiazd znajdują się m.in.: Blur, Calvin Harris, Måneskin i Depeche Mode.

CUPRA – autorski salon hiszpańskiej marki powstał w Krakowie

Metahype to wirtualna przestrzeń współpracy, w ramach której marki, start-upy i twórcy treści mogą organizować szeroką gamę wydarzeń, spotkań i doświadczeń, celem tworzenia i dzielenia się kulturą. Premiera wirtualnej platformy została zaplanowana na pierwszą połowę 2023 roku.

Źródło: CUPRA