Mieszkaniec słowackich Veľkých Kapušian Dacię Lodgy zakupił w październiku 2015 roku za 14 tys. euro. Ze względu na charakter swojej pracy zdecydował się na wybór jednostki wysokoprężnej o pojemności skokowej 1.5 l i mocy 68 kW. Od początku auto wykorzystywał do celów służbowych i prywatnych, co wiązała się z dużymi przebiegami, które średnio miesięcznie osiągają 11 tys. km. Dzisiaj ten samochód przekroczył już 750 tys. kilometrów i wciąż codziennie służy właścicielowi.
Receptą na taki przebieg są regularne przeglądy i szybkie usuwanie ewentualnych awarii. Tych ostatnich nie było wiele. Po przebiegu 550 tys. km został wymieniony alternator, po 645 tys. km wymieniono tylne bębny hamulcowe, po 707 tys. km wymieniono sprężyny i amortyzatory, a po 697 tys. km filtr cząsteczek stałych.
Źródło: TopSPEED.sk/YouTube
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…