Nie jest tajemnicą, że na etapie rozwojowym tego projektu powstały także różne wersje pojazdu, które jednak nie trafiły do produkcji seryjnej. Projekt zainaugurował Thomas Ingenlath, a wersję produkcyjną wdrażał zespół pod kierownictwem Jensa Manske. Wersja produkcyjna miała premierę w marcu 2009 roku w Genewie, a pierwsze egzemplarze trafiły do użytkowników w sierpniu tego samego roku.
Wśród interesujących konceptów należy wymienić m.in. Dwuosobowy pickup, wersję trzydrzwiową i dwudrzwiowy kabriolet. Ostatecznie o wyborze optymalnej wersji do produkcji seryjnej zadecydowały względy ekonomiczne i perspektywa sprzedaży.
Pięciodrzwiowy SUV Yeti produkowany był w Kvasinach w latach 2009-2017. Wyprodukowani ponad 684 500 egzemplarzy.
To był SUV nowej generacji, ale nie pierwszy w historii marki. W latach 1966-1973 w Nowej Zelandii na bazie komponentów ówczesnej Octavii Combi dostarczanych przez Škodę produkowano auto terenowe o nazwie Trekka.
Źródło: Škoda Auto
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…