21 października 2022 r. w samym sercu Szanghaju, miasta pełnego kreatywności i inspiracji, w Bund Finance Center pod numerem 558 otwarto pierwsze na świecie Maybach Atelier. Ekskluzywna inauguracja odbyła się pod hasłem „innowacyjnego dziedzictwa”. Inwestorzy, artyści i klienci mogli poznać tu zasadnicze wartości Maybacha w połączeniu ze współczesnymi chińskimi trendami w sztuce, muzyce oraz kulturze.
Aby zjednoczyć twórców i koneserów sztuki w redefiniowaniu granic kultury, a jednocześnie wyrazić ducha marki Mercedes-Maybach oraz programu MANUFAKTUR, w pobliskim Shanghai Fosun Art Center otwarto specjalnie przygotowaną wystawę. Przy tworzeniu poszczególnych instalacji, obejmujących wycinanki z papieru, atramentowe graffiti i cyfrowe instrumenty, Maybach współpracował z trzema lokalnymi artystami. W trakcie wydarzenia zaprezentowano trzy kluczowe samochody: pokazowy model Project MAYBACH, Mercedesa-Maybacha S 680 by Virgil Abloh oraz Mercedesa-Maybacha S 680 MANUFAKTUR. Maybach by Virgil Abloh, wyposażony w wysokiej klasy system dźwięku przestrzennego 4D firmy Burmester® i format Dolby Atmos®, zapewnił gościom najwyższą jakość dźwięku w samochodzie. Egzemplarz MANUFAKTUR zaprezentował jeszcze bardziej spersonalizowane doświadczenie, które pozwala zaspokoić najbardziej wyszukane potrzeby klientów.
Jan Madeja, prezes i dyrektor generalny Beijing Mercedes-Benz Sales Service Co., Ltd., powiedział: „Otwarcie pierwszego na świecie Maybach Atelier w Szanghaju jest dla nas naturalnym krokiem, opartym na globalnym sukcesie Mercedesa-Maybacha na przestrzeni lat, zwłaszcza w Państwie Środka. Zapewniamy tu chińskim klientom doświadczenia na najwyższym poziomie – dzięki niespotykanej dbałości Maybacha o szczegóły oraz zastosowaniu najnowocześniejszej technologii”.
„Maybach Atelier korzysta z pionierskiej, twórczej aury DNA Maybacha, kreując wyjątkowe momenty, zgodne ze stylem życia naszych klientów. Ta nowa, bardzo szczególna koncepcja sprzedaży reprezentuje bogate dziedzictwo marki oraz jej progresywną przyszłość, pozwalając nam w artystyczny sposób interpretować niemal magiczną doskonałość Maybacha” – powiedział Daniel Lescow, szef Mercedes-Maybach w Mercedes-Benz Group AG. „Cieszymy się z otwarcia kolejnego rozdziału w historii marki Mercedes-Maybach i czekamy już na kolejne takie atelier”.
Atelier w Szanghaju to dopiero początek. W nadchodzących latach, do 2030 r., na całym świecie pojawi się więcej punktów Maybach Atelier i innych formatów sprzedażowych marki. Wydarzenia inauguracyjne oraz kanały i koncepcje sprzedaży będą ewoluować, tak aby ucieleśniać prawdziwą tożsamość Maybacha i zwiększać świadomość marki w portfolio Mercedes-Benz.
Mercedesa-Maybacha definiują przede wszystkim najnowocześniejsza technika i technologia, wykwintne rzemiosło oraz wyrafinowany luksus – a wszystko napędzane dążeniem do tworzenia „najlepszego z najlepszych”. Marka inspiruje członków rodzin królewskich, światowych liderów, luminarzy i koneserów. Specjalna przestrzeń w Maybach Atelier przybliża sposób, w jaki Mercedes-Maybach tworzy nowe doświadczenia, łącząc tradycję z wizjonerskimi koncepcjami, aby sprostać wymaganiom przyszłości.
Źródło: Mercedes-Benz
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…