Salon MINI Dobrzański w Krakowie – jeden z pierwszych w Polsce dostosowanych do nowych, globalnych standardów marki

MINI wprowadza w salonach nowy, globalny standard dla całej sieci dealerskiej. Jednym z pierwszych miejsc w Polsce, w którym klienci mogą zapoznać się z najnowszym sposobem organizacji wnętrza, jak też doświadczyć zmian w procesie obsługi, jest obiekt MINI Dobrzański zlokalizowany przy al. Jana Pawła II 43 w Krakowie.

Ta dobrze znana krakowskim fanom MINI lokalizacja jest obecna na mapie miasta od 2010 r., gdy otwarto pierwszy punkt sprzedaży w Małopolsce. Już trzy lata później obiekt został rozbudowany o salon BMW. Wieloletnia współpraca dealera Dobrzański z BMW Group Polska i najwyższa jakość usług znalazły odzwierciedlenie w sukcesach sprzedażowych dealera. Od początku działalności w salonie sprzedano ponad 1 500 samochodów MINI.

Na klientów czeka nowoczesna, zmodernizowana powierzchnia podzielona na specjalne „wyspy” ekspozycyjne, podkreślające indywidualne podejście do każdego odwiedzającego. Wnętrze zaaranżowano jako przestrzeń spotkań, której projekt i wyposażenie odzwierciedlają jakość oraz charakter MINI. Na środku salonu umieszczono model nawiązujący do rajdowego dziedzictwa marki – pierwszego zwycięstwa MINI Cooper S w Rajdzie Monte Carlo z 1964 r. Uwagę fanów sportowych emocji z pewnością przykuje strefa John Cooper Works.

MINI Concept Aceman – pierwszy elektryczny model crossover w nowej rodzinie MINI

Ponadto na 430 mkw. rozmieszczono rozbudowaną flotę o zróżnicowanych konfiguracjach, pozwalającą na zapoznanie się z pełną gamą marki, w tym MINI Cabrio. W obiekcie stworzono przestrzeń dla dynamicznie rosnącej grupy osób zainteresowanych elektromobilnością. W ciągu pierwszych 6 miesięcy 2022 r. sprzedaż elektrycznego MINI w Polsce wzrosła o imponujące 231%. Klienci MINI Dobrzański mogą skorzystać także z zaawansowanych udogodnień cyfrowych, m.in. w postaci dużych ekranów wyposażonych w konfiguratory.

MINI Multitone Edition celebruje zróżnicowaną społeczność MINI

— Stale inwestujemy w rozwój sieci sprzedaży i w konsekwencji zwiększanie dostępności MINI. Równolegle modernizujemy nasze dotychczasowe lokalizacje, a jest ich obecnie w Polsce 23, by oferować usługi na najwyższym poziomie, zarówno w trakcie, jak i po sprzedaży. Baza naszych klientów stale rośnie, w pierwszym półroczu tego roku liczba rejestracji wzrosła o 15%. Jestem przekonany, że dzięki najnowszym standardom organizacji salonów i obsługi zapewnimy zupełnie nową jakość relacji z MINI — powiedział Rafał Znyk, General Manager MINI.

Oprócz profesjonalnego doradztwa sprzedażowego i obsługi serwisowej klienci MINI Dobrzański mogą skorzystać z atrakcyjnych form finansowania zakupu, w tym pozostawienia swojego obecnego modelu w ramach rozliczenia.

Źródło: MINI