Logo w formie prostych, białych liter na czarnym pasku nawiązuje do pierwszego numeru magazynu, który ukazał się 21 listopada 1945 r. Partnerska współpraca dwóch francuskich marek z różnych dziedzin zrodziła się ze wspólnej idei dowartościowania kobiety poprzez trendy, elegancję, dobre samopoczucie i tematy społeczne.
„Magazyn ELLE od 77 lat stale towarzyszy kobietom we wszystkich dziedzinach życia, prezentując wyjątkowe i nieporównywalne z niczym podejście do mody, urody, kultury i stylu życia. Ta współpraca wpisuje się w wyznawaną wspólnie z marką Citroën filozofię, stawiającą na piedestale wszystkie kobiety i ich elegancję, wyrażającą się w ich zwyczajach i codziennym życiu” – mówi Sandrine Gay, dyrektorka ds. licencji ELLE.
Dzięki nowoczesnej osobowości CITROËN C3 ELLE to idealny model dla aktywnej kobiety, zachęcający do stylowego, optymistycznego i pewnego poruszania się po mieście. Wersja jest kontynuacją pierwszej limitowanej serii, której sprzedaż w 2018 roku na całym świecie przekroczyła 9 000 samochodów. Ponieważ klienci C3 cenią sobie możliwość personalizacji samochodu miejskiego (prawie 60% wersji dwukolorowych w 2021 r.) oraz są silnie zorientowani na technologię i komfort (44% wersji Shine i Shine Pack), seria specjalna ELLE 2022 uwzględnia te trendy i motywacje zakupowe klientów.
C3 ELLE jest standardowo oferowany w wersji dwukolorowej, z możliwością wyboru jednego z dwóch kolorów dachu: białego lub czarnego, nawiązujących do barw logotypu ELLE. Kolor czarny, synonim elegancji i szyku, oraz kolor biały, symbolizujący czystość i mininalizm, łatwo łączyć z oferowanymi kolorami nadwozia: Sable, Blanc Banquise, Steel Grey, Gris Platinum lub Noir Perla Nera.
CITROËN chce podkreślić uwodzicielską siłę C3 i oferuje nowy Pack Color Bleu Silver Mat (pakiet kolorystyczny srebrno-niebieski mat) – głęboki lodowy błękit z metalicznymi refleksami, który dodaje mu świeżości i nowoczesności, a także doskonale komponuje się ze wszystkimi kolorami nadwozia. Na zewnątrz kolorowe kropki pokrywają panele Airbump®, obramowania reflektorów na osłonie chłodnicy i obramowanie wokół naklejki dachowej, dzięki czemu C3 ELLE doskonale pasuje do modnych obecnie kolorów.
Model C3 ELLE jest zgodny z duchem czasu, ze względu na swój wyrazisty i miejski charakter. Myślą przewodnią jest hasło marki ELLE „Since 1945 & Forever”, zapisane białymi literami na czarnym pasku. Umieszczono je na różnych elementach pojazdu, zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz. Czarno-biały pasek ELLE, bezkonkurencyjny i ponadczasowy zestaw kolorystyczny w świecie mody, połączono z charakterystyczną typografią, aby podkreślić współczesność modelu.
Przetłoczenie dachu – charakterystyczny element C3 – otacza pasek z hasłem. Na naklejce dachowej zastosowano grę kontrastów i matowości w zależności od wybranego koloru, aby wyraźniej zaznaczyć niektóre elementy. W przypadku białego dachu matowy efekt zastosowano na niebieskim, ziarnistym obramowaniu przetłoczenia, dla złagodzenia odcienia i nadania całości bardziej jednolitego wyglądu. Aby logo ELLE wyróżniało się na czarnym dachu, pasek jest matowy.
Na części bocznej nadwozia za tylnymi drzwiami znowu pojawia się czarny pasek, tym razem z monogramem ELLE w charakterystycznej dla marki typografii stworzonej w 1945 roku.
Źródło: CITROËN
OpenR link to system multimedialny w samochodach Renault. W połączeniu z dużym ekranem tworzy centrum…
Maroko to magiczny kraj, w którym koczownicze tradycje berberyjskie spotykają i przejmują inspiracje z całego…
Ford Mustang, od swojego debiutu w 1964 roku, stał się jednym z najbardziej ikonicznych samochodów…
SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…
Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz nowy, ciemnobrązowy kolor…
Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…