BMW wspiera młodych twórców i zaprasza do programu „Kreatywne Jazdy”

BMW Polska startuje z pierwszą edycją internetowego festiwalu kreatywności “BMW Kreatywne Jazdy”. We współpracy z przyjaciółmi marki – Monika Brodką, Maciejem Musiałowski, Jakubem Orliński, Krzysztofem Zalewskim i duetem Kulesza/Pik BMW organizuje konkurs dla branży kreatywnej, wspierany przez inspiracyjne „masterclassy”, w których artyści dzielą się swoim sposobem na kreatywność.

Pierwsza część Festiwalu to konkurs kierowany do branży kreatywnej. Nagrody zostaną przyznane w trzech kategoriach: plakat, video intro oraz jingle. W każdej z nich do wygrania jest 10 000 zł i samochód BMW na miesiąc użytkowania. Przewodniczącymi jury w poszczególnych kategoriach będą współzałożyciel magazynu Label Paweł Rafa, reżyser Michał Korzewski z Papaya Films i muzyk Krzysztof Zalewski.

Nowe BMW X7 z licznymi innowacjami

Podczas festiwalu premierę będą miały wideo „masterclassy”, w których zaproszeni artyści opowiedzą o kreatywności, procesie twórczym i swoich sposobach na poszukiwanie inspiracji. W krótkometrażowych formach filmowych wystąpili przyjaciele marki BMW: muzycy Monika Brodka i Krzysztof Zalewski, aktor Maciej Musiałowski, śpiewak operowy Jakub Orliński i duet fotografów Kulesza/Pik.

Nowe BMW serii 7 – wyłącznie w wariancie z długim rozstawem osi

Festiwal potrwa do 9 czerwca 2022 roku, więcej informacji tutaj.

“Marka BMW zarówno globalnie jak i w Polsce od lat angażuje się w kulturę i sztukę. Wspieramy czołowych artystów i instytucje kultury, stąd nieprzypadkowa grupa twórców, których zaprosiliśmy do projektu. Nasi przyjaciele marki, to osoby, których twórczość jest wybitna i napędza naszą kreatywność. Dzięki nim jesteśmy w stanie zrealizować główne założenie projektu BMW Kreatywne Jazdy, czyli inspirować i stymulować młodych ludzi do życia z wykorzystaniem swojego kreatywnego potencjału” – mówi Kacper Studencki, Dyrektor Marketingu BMW Polska.

Za koncept kreatywny oraz realizację projektu odpowiada Change Serviceplan, zakup  mediów zrealizował Mediaplus, a produkcją video zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

Źródło: BMW