Dwupiętrowy obiekt został podzielony na strefy, wśród których znalazła się ekspozycja nowych samochodów o łącznej powierzchni 1 700 mkw. oraz przestrzeń prezentująca motocykle marki BMW Motorrad o powierzchni 350 mkw. W salonie zaaranżowano również sektor Premium Selection, gdzie na przestrzeni 1000 mkw. prezentowane są modele aut używanych z gwarancją BMW.
Innowacyjna koncepcja salonu jest zapowiedzią zmian dla całej sieci dealerskiej, która jeszcze w tym roku będzie miała swoją premierę. Nowoczesne przestronne wnętrze połączono z eleganckimi i subtelnymi materiałami. Zastosowana kolorystyka podkreśla prestiżowy charakter obecnych we wnętrzu pojazdów. Jednym z elementów zmian jest atrakcyjna forma prezentowania modeli na „wyspach” ekspozycyjnych, które pełnią również funkcję punktów sprzedaży, z możliwością konfiguracji samochodów.
– Gdańsk i Pomorze to obecnie jeden z kluczowych regionów rynku motoryzacyjnego. Otwarcie nowego obiektu potwierdza jak ważna rolę pełni Trójmiasto na biznesowej mapie Polski. Cieszę się, że rozwijamy nasza działalność wspólnie z Tadeuszem Zdunkiem, jednym z najbardziej cenionych lokalnych przedsiębiorców. Jestem pewien, że nawet najbardziej wymagający klienci znajda tutaj samochód dla siebie. Zwłaszcza, że to drugi salon w Polsce ze specjalną przestrzenią BMW M. To najlepszy prezent, jaki mogliśmy zrobić fanom motorsportu z okazji obchodzonego w tym roku 50-lecia BMW M – powiedział Christian Haririan, Dyrektor Generalny BMW Group Polska.
Poza wyjątkowymi pojazdami, klienci gdańskiego salonu sprzedaży mogą liczyć na najwyższy poziom obsługi zgodny z najnowszymi standardami BMW Group, który zapewnią wysoce wykwalifikowani eksperci. Kompleksowość usług zapewnią także dostępne na miejscu serwis mechaniczny, blacharski i lakierniczy.
Dla BMW Group ważnym elementem pozostaje również kwestia zrównoważonego rozwoju, dlatego nowe salony marki są projektowane w taki sposób, by jak najmniej oddziaływały na środowisko. Salon Grupy Zdunek został wyposażony w rozwiązania, które zapewniają mu doskonałe właściwości termiczne oraz niezależność energetyczną. Cały obiekt posiada potrójne szyby oraz dodatkową izolację stropów i ścian, a na jego dachu znalazła się wydajna instalacja fotowoltaiczna o łącznej mocy 100 kWh.
Źródło: BMW
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…