System pochodzący z flagowych modeli Insignia i Grandland jest wyjątkowym wyposażeniem w klasie kompaktowej. Tworzy go 168 aktywnych segmentów LED (po 84 na każdy reflektor), które precyzyjnie dostosowują wiązkę światła do warunków jazdy, bez oślepiania innych użytkowników drogi.
„Dzięki pikselowym reflektorom Intelli-Lux LED kierowcy nowego Opla Astry mają najlepszą ze wszystkich widoczność w nocy” – powiedział szef działu technologii oświetlenia, Ingolf Schneider. „To przykład szeroko dostępnej, najwyższej inżynierskiej precyzji w niemieckim wykonaniu”.
Pod wąskim kloszem reflektora nowej Astry znajduje się trzyrzędowa matryca płynnie realizująca następujące funkcje:
Reflektory pikselowe Intelli-Lux LED nowej Astry wraz ze światłami do jazdy dziennej i kierunkowskazami są zintegrowane z Opel Vizor. To unikatowe oblicze marki jest zatem nie tylko wyrazistym elementem stylistycznym, ale także platformą technologiczną.
Najnowsza generacja bestselerowej Astry, z pięciodrzwiowym nadwoziem typu hatchback oraz jako Astra Sports Tourer, kontynuuje długą tradycję oferowania innowacji w przystępnej cenie szerokiej rzeszy klientów. Poprzednia generacja Astry („Europejski Samochód Roku 2016”) już w 2015 r. wprowadziła pionierski system matrycowych reflektorów Intelli-Lux LED do klasy kompaktowej.
Źródło: Opel
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…
Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…
Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…
MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…
Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…