W odróżnieniu od wersji podstawowej, model otrzymał nowa przednią część nadwozia oraz elementy identyfikujące przynależność do rodziny Abartha. W tylnej części pojawił się czarny dyfuzor i dwie chromowane końcówki układu wydechowego. Producent podkreśla, że ten nowy model powstał w Brazylii i takżę będzie produkowany w tym kraju.
Danych technicznych jeszcze nie poznaliśmy. Podstawowa wersja Fiata Pulse napędzana jest czterocylindrowym silnikiem Firefly Flex o pojemności skokowej 1.3 l i mocy 107 KM oraz maksymalnym momentem obrotowym 134 Nm, współpracującym z pięciobiegową przekładnią manualną lub automatyczną CVT.
W ofercie jest jeszcze silnik 1.0 l o mocy 130 KM i maksymalnym momencie obrotowym 200 Nm, który pozwala na osiąganie przyspieszenia od 0 do 100 km/h w ciągu 9,4 sekundy.
Więcej danych o nowym Fiacie Pulse Abarth poznamy w momencie wprowadzenia na rynek, co zapowiadane jest na pierwsze półrcze 2022 roku.
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…
Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…
21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…