Categories: Wiadomości

AAA AUTO kontynuuje ekspansję w Polsce – nowe oddziały w Gdańsku i Rzeszowie

Sieć AAA AUTO otworzy dwa nowe centra samochodowe w Gdańsku i Rzeszowie, zwiększając liczbę oddziałów AURES Holdings do 60. Tym samym AURES Holdings kontynuuje ekspansję, rozbudowując w szczególności sieć AAA AUTO, która obecnie posiada 13 oddziałów w Polsce z łączną ofertą około 4000 samochodów używanych, a także sieć Driverama.

AAA AUTO otworzy nowe centrum samochodowe w Gdańsku na początku tego tygodnia. Zacznie od skupu samochodów, a sama sprzedaż nastąpi za dwa-trzy tygodnie. W przyszłości oddział będzie oferował do sprzedaży nawet 350 samochodów. Oddział o łącznej powierzchni 7800 m2 i ponad 400 m2 powierzchni biurowej, będzie stopniowo zatrudniał do trzydziestu pracowników. Nowe centrum samochodowe będzie zlokalizowane przy ulicy Grunwaldzkiej 256, w dawnym salonie samochodowym Subaru.

„To nasz pierwszy oddział na północy Polski, co dla nas oznacza, że docieramy do zupełnie nowego grona klientów” – powiedziała Karolína Topolová, dyrektor generalna i prezes zarządu AURES Holdings, operatora międzynarodowej sieci autocentrów AAA AUTO.

Z kolei na początku kwietnia AAA AUTO otworzy również oddział w Rzeszowie. W pierwszym miesiącu oddział skoncentruje się także na skupie samochodów i przygotowaniu części sprzedażowej, aby jak najszybciej mogła się rozpocząć.

„W okresie letnim powierzchnia sprzedaży zwiększy się dzięki modyfikacjom i oferta samochodów zostanie poszerzona do 300 pojazdów” – powiedziała Karolína Topolová.



Oddział w Rzeszowie ma powierzchnię 8000 m2 i 400 m2 powierzchni biurowej. Oddział będzie zlokalizowany obok sklepu Makro przy Alei Armii Krajowej 92. Podobnie jak oddział w Gdańsku zatrudnionych zostanie do 30 osób.

„Oddział znajduje się na ważnym połączeniu, pomiędzy Polską a Kijowem na Ukrainie, więc jest to strategiczna lokalizacja na południowym wschodzie kraju, także w pobliżu granicy ze Słowacją, gdzie znajduje się 12 naszych centrów samochodowych” – dodała Karolina Topolová.

AAA Auto – spada sprzedaż hatchbacków, a rośnie SUV-ów

Dzięki otwarciu dwóch nowych centrów samochodowych, cała oferta AAA AUTO w Polsce przekroczy 4500 samochodów, a w Europie Środkowej wzrośnie ona do prawie 15 000 aut. Do Polski w najbliższym czasie przyjadą używane samochody z Niemiec i Holandii, które w ostatnich miesiącach kupowaliśmy przez internet pod marką Driverama. Te starannie wyselekcjonowane i sprawdzone auta trafiają na rodzime rynki grupy AURES Holdings do Czech, Polski i Słowacji.

„Aby te pojazdy były atrakcyjne dla naszych klientów pod względem łatwości zakupu, przygotowujemy również pod Wrocławiem centrum importowe, które posłuży do przygotowania jeszcze większej liczby aut nie tylko z krajów zachodnich, ale również z Czech. Samochody będą zarejestrowane w Polsce, a klient będzie mógł od razu wyjechać z każdym z tych aut. Oczywiście firma zapewni również opcję okazyjnego zakupu auta na raty” – dodała Karolina Topolová.

Pożyczkę można otrzymać w AAA AUTO bezpośrednio w dniu zakupu, bez zaliczki i z okresem spłaty do 120 miesięcy.

Źródło: AAA Auto



Redakcja

Recent Posts

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

1 dzień ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

1 dzień ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

2 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

2 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

2 dni ago

Volkswagen chce zdobyć nowych klientów w Chinach

Volkswagen systematycznie realizuje strategię „in China, for China”. Celem jest jeszcze ściślejsze dostosowanie się do…

3 dni ago