Categories: Wiadomości

Mitsubishi Motors – 7000 polskich klientów dało serwisom Mitsubishi najwyższe noty. Polska znacznie powyżej europejskiej średniej

Polski oddział Mitsubishi Motors podsumował wyniki badań zadowolenia klientów serwisów Mitsubishi (CSI) i salonów (SSI) w okresie od stycznia do grudnia 2021. Ponad 90% z 7000 przebadanych klientów znakomicie oceniło pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi, przyznając im maksymalną notę.

Rezultaty badań w Polsce są o kilkanaście punktów procentowych wyższe, niż analogiczne wyniki w Europie.

93 punkty NPS w ocenie serwisów

Średni wynik w Polsce w obszarze dwóch najbardziej istotnych wskaźników obrazujących zadowolenie klientów, tj. satysfakcja oraz rekomendacja, osiągnął 93 punkty NPS (Net Promotor Score), które określają odsetek pozytywnych rekomendacji pomniejszony o procent niezadowolonych respondentów. Oznacza to, że co najmniej 93% przebadanych klientów przyznało maksymalną notę punktów za pracę autoryzowanych serwisów Mitsubishi.

Nowy Mitsubishi ASX zadebiutuje w Europie

Wysoki poziom pracy serwisów Mitsubishi w Polsce potwierdza także porównanie tych wyników z rezultatami innych krajów europejskich, badających zadowolenie klientów tą samą metodą. W zestawieniu, które oprócz wyników satysfakcji i rekomendacji obrazuje rezultaty zadowolenia z przebiegu całego procesu serwisowego i dotrzymania standardów obsługi klientów, serwisy w Polsce uzyskały nie tylko wyższe wyniki w każdym obszarze, ale wyniki te wyraźnie przewyższają średnią w innych krajach europejskich.

Ocena salonów – 83 punkty NPS

Podsumowanie wyników badań zadowolenia klientów salonów Mitsubishi (SSI) za okres od stycznia do grudnia 2021 jest z kolei dowodem na wysoki poziom obsługi w polskich salonach Mitsubishi Motors. Wyniki badania satysfakcji i rekomendacji w roku 2021 osiągnęły poziom 83 punktów NPS, co było rezultatem bardzo dobrych ocen pracy salonów Mitsubishi przez klientów. Dotrzymanie wysokich standardów w sprzedaży samochodów potwierdza zestawienie wyników oceny całego procesu sprzedaży w salonach Mitsubishi w Polsce z wynikami uzyskanymi w innych krajach Europy – w tym obszarze nasz kraj także plasuje się powyżej europejskiej średniej.



“Cieszymy się, że pomimo trudnych, pandemicznych czasów nasi dilerzy nadal doskonalą swoje umiejętności i oferują bardzo wysoką jakość obsługi. Wiemy, że dla naszych klientów właśnie jakość, zaufanie i komfort są coraz ważniejsze, dlatego systematycznie prowadzimy program intensywnych szkoleń, badając jednocześnie zmieniające się potrzeby klientów i oferując oczekiwane przez nich udogodnienia, takie, jak serwis door-to-door, darmowe kontrole przed wakacjami i zimą, czy sezonowe, atrakcyjne oferty zakupu części i akcesoriów.“ – skomentował Jacek Wichowski – kierownik działu serwisu w polskim oddziale Mitsubishi Motors.

Źródło: Mitsubishi



Redakcja

Recent Posts

Toyota Yaris – model, który odmienił segment B na rynku od 25 lat

Toyota Yaris jest modelem globalnym, produkowanym na całym świecie. Produkcja auta rozpoczęła się w styczniu…

1 dzień ago

Nowy Volkswagen California – premiera nowej generacji

California to kultowy kamper. Wyprodukowano już ponad 280 000 egzemplarzy tego bestsellerowego modelu. Teraz Volkswagen…

1 dzień ago

Toyota – lakier samochodowy zmieniający kolor

Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…

3 dni ago

Volkswagen ID.7 Special Edition 77 kWh 286 KM – auto, które polubisz od pierwszego wejrzenia

Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…

3 dni ago

Nowa Lancia Ypsilon będzie elektryczna, ale zachowa silnik benzynowy

„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…

3 dni ago

Nowa CUPRA Leon: zaprojektowany na nowo i ulepszony samodzielny model CUPRA

Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…

4 dni ago