Nowa Mazda2 Hybrid jest dla marki Mazda samochodem bardzo ważnym w kontekście jej dążenia do realizacji celów wytyczonych w strategii „Sustainable Zoom-Zoom 2030”, czyli długoterminowej wizji rozwoju technologicznego Mazdy. Mówiąc konkretnie, zgodnie z postanowieniami Porozumienia Paryskiego, celem marki jest osiągnięcie do roku 2050 neutralności śladu węglowego we wszystkich obszarach działalności (co obejmuje produkty, technologie, procesy produkcji i sprzedaży). We wszystkich segmentach pojazdów istnieją coraz silniejsze tendencje ku dalej posuniętej elektryfikacji. W segmencie B pojazdy z napędem hybrydowym już obecnie cieszą się największą popularnością po silnikach benzynowych.
Mazda spodziewa się, że do roku 2030 co najmniej 40% jej gamy w Europie stanowić będą pojazdy o napędzie w pełni elektrycznym oraz że wszystkie jej pozostałe modele będą w jakimś stopniu zelektryfikowane.
Źródło: Mazda
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…