Zmiany widoczne są w przedniej części nadwozia. Auto otrzymało nową atrapę wlotu powietrza chłodnicy i zmodyfikowano kształt reflektorów. Zmieniony został także przedni zderzak. Po raz pierwszy Škoda Karoq otrzymała reflektory LED-Matrix.
W ofercie znalazły się nowe wzory obręczy kół z metali lekkich o średnicy 17-, 18- i 19-cali. Doszły też nowe odcienie lakierów nadwozia – pomarańczowa Phoenix i szara Graphite. Zmodyfikowana została również tylna część nadwozia, która prezentuje się bardziej dynamicznie. Nowe są tylne światła zespolone Top LED z dynamicznymi kierunkowskazami.
W ofercie znajdzie się pięć opcji wyposażenia: Ambition, Style, Style Exclusive, Sportline i Sportline Exclusive. Auto ma długość 4390 mm, szerokość 1841 mm, przy rozstawie osi 2624 mm i w przypadku wersji z napędem na cztery koła – 2629 mm.
Jak w przypadku każdego liftingu, także i tym razem producent we wnętrzu zastosował nowsze materiały i możliwość wyboru kombinacji różnych barw. W ofercie jest też elektrycznie regulowane ustawienie fotela kierowcy i współpasażera oraz system VarioFlex umożliwiający różne ustawienia tylnych siedzeń. Dzięki temu można mieć do dyspozycji bagażnik o pojemności od 521 l do 580 l, a przy złożonych tylnych siedzeniach odpowiednio – 1630 l i 1605 l. Istnieje możliwość wyjęcia tylnych siedzeń i powiększenia powierzchni bagażowej az do 1810 litrów.
Od przyszłego roku Škoda Karoq już w standardzie otrzyma 8-calowy wirtualny kokpit, który zastąpi tradycyjne analogowe zegary. Od wersji Style można obecnie zamawiać 10,25-calowy wirtualny kokpit, który umożliwia 5 indywidualnych ustawień.
W desce rozdzielczej mogą być zamontowane systemy multimedialne z 8-calowym Bolero lub 9,2-cala Columbus. Oba wychodzą z trzeciej generacji platformy modularnej koncernu Volkswagen. Jest tam też tuner DAB oraz gniazdko karty eSIM. Dzięki systemowi Škoda Connect możliwa jest zdalna aktualizacja map i oprogramowania.
Pod maskę zmodernizowanej Škody Karoq m Evo 110 kW i 2.0 TSI Evo 140 kW. Mamy do wyboru jeden z pięciu nowoczesnych silników generacji Evo o mocy od 81 kW do 140 kW. Są to: trzy benzynowe – 1.0 TSI Evo 81 kW, 1.5 TSI i dwa wysokoprężne – 2.0 YDI Evo 85 kW i 110 kW. Mogą one współpracować z 6-biegową przekładnią manualną i siedmiostopniowym automatem DSG. Dostępny jest również napęd na cztery koła, a najmocniejszy silnik benzynowy będzie napędzał model Karoq Sportline.
Ponadto silnik 1.5 TSI umożliwia przy niskim zapotrzebowaniu energii odłączenie dwóch cylindrów (funkcja ACT).
Škoda Karoq ma aż 9 poduszek powietrznych, które są w przypadku kolizji są w stanie zabezpieczyć pasażerów zajmujących miejsca w przedniej i tylnej części pojazdu. W przypadku stwierdzenia przez system gwałtownego zbliżania się do przeszkody lub nagłego hamowania przez kierowcę, automatycznie zostają zamknięte wszystkie okna, napięte pasy bezpieczeństwa przednich foteli oraz włączone światła awaryjne. W przypadku zderzenia uruchomi się system automatycznego hamowania.
Nowa Škoda Karoq trafi do sprzedaży w I kwartale 2022 roku.
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…