W tym roku IfA przeprowadziło ankietę wśród około 1000 dealerów markowych samochodów na temat współpracy z producentem lub importerem. Pomiar satysfakcji uwzględnia 38 indywidualnych kryteriów w pięciu obszarach relacji: produkt i marka, polityka sprzedaży, polityka sieci, biznes samochodów używanych i obsługa posprzedażna.
Czas pandemii dokonał rewolucji nie tylko w metodach pracy salonów i serwisów samochodowych, co miało negatywny oddźwięk w poziomie zadowolenia dealerów. Zmiana ta nie dotyczy jednak przedstawicieli sieci Mitsubishi, których wynik plasuje markę na drugiej pozycji, zaraz za siecią Porsche. U ubiegłym roku tylko jednej marce – Mitsubishi – udało się zwiększyć satysfakcję dealerów co zaowocowało zwycięstwem w klasyfikacji generalnej. Marka Mitsubishi, zdobywca 2. miejsca w klasyfikacji generalnej w 2021 roku i zwycięzca z roku 2020, ponownie otrzymała także nagrodę za zrównoważony rozwój.
Źródło: Mitsubishi
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…