Categories: E-mobilityWiadomości

Reprezentacja Włoch na pokładzie nowego Fiata 500

Nowy Fiat 500 jest najlepiej sprzedającym się samochodem elektrycznym we Włoszech spośród modeli różnych wielkości i cen. Wynik ten jest nagrodą za jakość projektu dopracowanego w każdym aspekcie, stworzonego, by zapewnić najlepsze rozwiązania dla zrównoważonej mobilności miejskiej i w jak najlepszy sposób sprostać wyzwaniom transportu prywatnego i publicznego, mając na względzie przede wszystkim potrzeby Klientów.

Dla nowego Fiata 500 wybrano najlepsze rozwiązania techniczne i technologiczne, przede wszystkim dotyczące zasięgu. Ikona Fiata pokonuje do 320 km, w cyklu mieszanym WLTP, dzięki akumulatorom litowo-jonowym o pojemności 42 kWh, a aby zoptymalizować czas ładowania, nowy Fiat 500 jest wyposażony w funkcję szybkiego ładowania prądem o mocy 85 kW. Wystarczy zaledwie 5 minut, aby zgromadzić rezerwę energii wystarczającą na pokonanie 50 km, a aby naładować akumulator w 80%, wystarczy zaledwie 35 minut.

W swojej innowacyjności, nowy Fiat 500 zachowuje ciągłość z przeszłością, a jednocześnie ewoluuje w kierunku modelu przygotowanego na najbardziej współczesne wyzwania. Dlatego właśnie nowy Fiat 500 to technologiczny, cyfrowy i zawsze skomunikowany ze światem samochód. Jest to pierwsze auto w tym segmencie, które oferuje jazdę wspomaganą na poziomie 2, pierwsze auto Fiata wyposażone w system multimedialny UConnect piątej generacji z ekranem o przekątnej 10,25” i zachowuje te same proporcje stylistyczne i czysty design, co jego poprzednik. Więcej przestrzeni, więcej technologii, nowy styl, ale ciągle niepowtarzalna 500.

Fiat Punto – następca popularnego modelu zostanie zaprezentowany w 2023 r.

Fiat wjeżdża na boisko, aby wspierać zespół wszystkich Włochów

Niepowtarzalna jest również więź marki Fiat i FIGC: historyczny związek, który wyraża wspólne wartości, kierujące markę i federację w stronę wyzwań przyszłości. Fiat jest Top Partnerem i oficjalnym samochodem drużyny „Azzurri” w ramach umowy przewidującej dostarczenie floty samochodów Fiat, które będą towarzyszyć FIGC podczas oficjalnych meczów, meczów towarzyskich i zgrupowań. Ponadto, logo marki widoczne będzie na strojach treningowych drużyny „Azzurri” oraz na banerach reklamowych wokół boiska. Kolejne inicjatywy dotyczą drużyn, od reprezentacji seniorów po drużyny kobiece i młodzieżowe.

Źródło: Fiat





Redakcja

Recent Posts

Nowa CUPRA Leon: zaprojektowany na nowo i ulepszony samodzielny model CUPRA

Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…

2 godziny ago

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

1 dzień ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

2 dni ago

Audi prezentuje nowe pierścienie

„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…

2 dni ago

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

3 dni ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

3 dni ago