To drugi całkowicie elektryczny model w ofercie Skody. System napędu i akumulatory są w nim identyczne jak w modelu Enyaq iV. Producent będzie dostarczał auto z dwoma wersjami akumulatorów z napędem tylnej osi lub wszystkich czterech kół. Zamaskowane prototypy zasilane są najmocniejszymi akumulatorami o pojemności 82 kWh i z jednym silnikiem elektrycznym na tylnej osi i maksymalnym momencie obrotowym 310 Nm. Enyaq Coupé z takim napędem osiąga przyspieszenie od 0 do 100 km/h w ciągu 8,7 sekundy oraz maksymalną prędkość 160 km/h. Teoretyczny zasięg to 520 km.
Enyaq Coupé ma długość 4563 mm, szerokość 1879 mm i wysokość 1617 mm oraz bagażnik o pojemności 570 l.
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…