Salon Kia360 po raz pierwszy został otwarty w 2017 roku i był znany jako BEAT360. Dzisiaj miało miejsce jego nowe otwarcie, z nową nazwą. Teraz salon Kia360 nawiązuje do nowej strategii, którą ogłoszono na początku 2021 roku i ma inspirować klientów.
Przestronny budynek o powierzchni 1900 metrów kwadratowych został przeprojektowany przy użyciu nowych, reprezentatywnych dla marki kolorów – Midnight Black i Polar White, co pozwala na atrakcyjne oświetlenie go zarówno w dzień, jak i w nocy. Wewnątrz wydzielone są trzy strefy – marki i designu, samochodów elektrycznych oraz użytkowników samochodów marki Kia. Strefy są ze sobą połączone, dzięki czemu zwiedzający mogą z łatwością podziwiać zróżnicowane wystawy oraz eksponaty. W strefie dla użytkowników samochodów marki Kia znajduje się symulator „AI Space”, który – za pomocą nowoczesnych rozwiązań z zastosowaniem sztucznej inteligencji – pozwala wirtualnie doświadczyć działania zaawansowanych systemów asystujących (ADAS), stosowanych w samochodach marki Kia.
Źródło: KIA
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…