Inchcape Polska – nowa platforma, która ułatwi dostęp do własnego auta

W sieci kupuje już 73 proc. internautów1. Stanowi to wyzwanie dla wielu firm, w tym również dla tych z branży motoryzacyjnej. Umiejętność wyjścia naprzeciw potrzebom cyfrowego klienta, który oczekuje wygodnych i kompleksowych rozwiązań, pozwalających na szybkie załatwienie sprawy bez wychodzenia z domu, to klucz do zbudowania przewagi konkurencyjnej i sukcesu w biznesie.

Odpowiadając na oczekiwania klientów, Inchcape Polska wdraża nowe narzędzie cyfrowe – platformę miniabonament.pl, która pozwala na wynajem auta i przeprowadzenie całego procesu online. Z rozwiązania mogą skorzystać zarówno klienci indywidualni, jak i instytucjonalni. Firma Inchcape Polska, autoryzowany dealer BMW i MINI, uruchomiła platformę miniabonament.pl, umożliwiając wynajem lub leasing wybranego modelu MINI wraz ze wszystkimi formalnościami bez wychodzenia z domu. Narzędzie to umożliwia wybór auta z gamy modelowej MINI, wskazanie formy finansowania, ubezpieczenia, a także wygenerowanie i podpisanie umowy. W razie wątpliwości można skorzystać z pomocy zespołu doświadczonych doradców. Płatności również odbywają się online, a cały proces można zamknąć nawet w 72 godziny. Zakupu można dokonać także hybrydowo, czyli przed ostatecznym wyborem umówić się na jazdę testową w salonach w Warszawie, Wrocławiu i Poznaniu. Co ważne, to klient decyduje o długości obowiązywania umowy.

BMW Group rozwija sieć sprzedaży MINI w Polsce

Wybierając MINI przez internet, w ramach jednej opłaty klient ma zagwarantowane m.in. ubezpieczenie (OC+AC+NNW), naprawy, serwis, a także zakup, wymianę i przechowywanie opon. Co ważne, Inchcape zajmie się też rejestracją auta, dzięki czemu po odebraniu go z salonu użytkownik może od razu wyruszyć w podróż.

Rozwiązanie przygotowane przez Inchcape Polska wpisuje się w potrzeby polskich konsumentów. Jak wynika z badania przeprowadzonego przez AdColony dla Mobiem2, Polacy coraz częściej i chętniej kupują samochody w 100 proc. przez internet – niemal co trzeci z nich kupił swój samochód całkowicie online3. Wiele wskazuje na to, że zainteresowanie cyfrową formą zakupów dóbr wartościowych będzie dalej rosło.

– Postępująca cyfryzacja powoduje, że również od branży automotive klienci oczekują rozwiązań, zapewniających im szybkość, wygodę oraz możliwość zdalnej realizacji. Budowanie zaufania nabywców, szczególnie na rynku motoryzacyjnym, wymaga odpowiedzialności, profesjonalizmu oraz konsekwentnie realizowanego planu. Odpowiadając na te potrzeby, w Inchcape Polska projektujemy narzędzia, które sprawiają, że proces sprzedaży i obsługi wykracza poza nasze salony, wciąż stawiając klienta w centrum naszej uwagi. Miniabonament.pl to kolejne przedsięwzięcie, które jest czytelne i proste. Dzięki niemu klienci otrzymują auto odpowiadające ich indywidualnym preferencjom, sami decydują na jakich warunkach i jak długo chcą z niego korzystać – mówi Witold Wcisło, Prezes Zarządu Inchcape Polska.

Inchcape Polska jest pionierem wśród marek premium w zakresie sprzedaży aut online. Miniabonament.pl to pierwsza platforma dealerska, która umożliwia zakup samochodów MINI bez wychodzenia z domu. Kilka miesięcy temu firma z sukcesem wdrożyła także platformę sprzedaży cyfrowej BMW Inchcape Direct, którą można porównać do otwarcia czwartego salonu Inchcape w Polsce, czynnego przez całą dobę, siedem dni w tygodniu.

Źródło: Inchcape Polska