PEUGEOT wprowadza do sprzedaży kolekcję produktów lifestylowych z nową identyfikacją marki

PEUGEOT wprowadza do sprzedaży nową kolekcję ubrań dla pracowników działów sprzedaży, fanów i przyjaciół marki: T-shirty, koszulki polo, koszule, swetry, bluzy, kamizelki ocieplane i wiatrówki. Są także akcesoria, które towarzyszyć im będą na co dzień: długopisy, notesy, kubki czy parasole.

Projektanci ze studia PEUGEOT Design Lab zadbali o nowoczesną, techniczną i jakościową stylistykę każdego elementu kolekcji sygnowanej nowym logo PEUGEOT. Nowa gama produktów lifestylowych podkreśla nową tożsamość PEUGEOT i wzmacnia pozycję marki na rynku produktów luksusowych. Kolekcja jest już dostępna w sklepie internetowym.

PEUGEOT wprowadza do sprzedaży kolekcję produktów lifestylowych PEUGEOT SPORT ENGINEERED

Fani marki, zarówno kobiety, jak i mężczyźni, będą mogli cieszyć się nową kolekcją nowoczesnych i wygodnych ubrań na każdą porę roku. Do wyboru są czapki (19 euro z VAT), T-shirty (19 euro z VAT), koszulki polo z krótkim rękawem (29 euro z VAT), koszule z bawełny organicznej (49 euro z VAT), bluzy (59 euro z VAT), kamizelki ocieplane (69 euro z VAT), swetry z wełny i kaszmiru (89 euro z VAT) oraz wiatrówki (89 euro z VAT). Większość modeli jest dostępna w różnych kolorach.

Szeroka gama eleganckich akcesoriów zachwyci fanów PEUGEOT. Portfele, notesy i saszetki (27-32 euro z VAT) zostały wykonane z innowacyjnej skóry pochodzącej z recyklingu. Biżuteryjnie wykończona przypinka (15 euro z VAT) będzie dopełnieniem stylizacji. Długopisy soft touch (5 euro z VAT), czarne lub białe kubki ceramiczne (12 i 13 euro z VAT), breloczki do kluczy (5 euro z VAT), jak również składane lub duże, czarne lub niebieskie parasole (14-22 euro z VAT) staną się niezbędnymi przedmiotami codziennego użytku.

Projektanci z PEUGEOT Design Lab stworzyli nowe logo i umieścili je na każdym elemencie kolekcji. Logo z głową lwa z profilu na czarnym tle, powstało z myślą o entuzjastach marki. Znak graficzny z głową lwa oraz napisem PEUGEOT sprawia, że logo przemawia do wielbicieli klasyki i wyrafinowania. Zostało wyhaftowane zarówno na koszulce, jak i na swetrze. Dyskretny napis PEUGEOT znajduje się na rękawach koszulek polo lub na dole bluzy.

Projektanci zadbali o wysoką jakość wykonania wszystkich ubrań i akcesoriów. Pikowane wzory na kamizelkach są jedyne w swoim rodzaju. Zarówno kamizelki jak i koszulki polo zostały wyposażone w wodoodporne suwaki. Zgrzewane szwy wiatrówki zapewniają optymalną izolację. Kubki mają unikatowy geometryczny uchwyt. Parasole z ergonomicznymi rączkami doskonale leżą w dłoni.

Dobór materiałów, z których wykonano niektóre ubrania i dodatki, odpowiada chęci promowania zrównoważonego rozwoju i dobrego samopoczucia. Do produkcji portfeli i torebek wykorzystana została skóra z recyklingu, natomiast koszule zrobione są z bawełny organicznej.

„Nowa kolekcja powstała zarówno z myślą o klientach PEUGEOT, jaki i innych klientach, a także o pracownikach działów sprzedaży. Tworząc ją, podjęliśmy wyzwanie polegające na modernizacji wszystkich elementów identyfikacji wizualnej marki. Dzięki modnej stylistyce kolekcji prêt-à-porter każdy z nas może uwolnić w sobie lwa” – powiedział Arnault Gournac, dyrektor PEUGEOT Design Lab.

Kolekcja PEUGEOT Lifestyle sygnowana nowym logo uzupełnia kolekcje PEUGEOT SPORT, 1810 oraz LEGEND, również zaprojektowane przez studio PEUGEOT DESIGN Lab. Kolekcja jest dostępna w sklepie internetowym.

Źródło: Peugeot