Marka Peugeot wprowadza sprzedaż online

Marka Peugeot wprowadza nowe rozwiązanie ułatwiające klientom zakup samochodu na polskim rynku. Poprzez stronę każdy może zamówić nowy samochód, a dzięki współpracy marki z PSA Finance Polska, wybrać również dogodny sposób finansowania, zarówno dla firm, jak i dla klientów indywidualnych.

Od 25 lutego 2021 r. marka Peugeot zmieniła swoje oblicze pokazując nowe logo, za czym poszło wprowadzenie nowych stron internetowych dla dealerów, a następnie nowej strony peugeot.pl.

Proponując nowoczesne formy komunikacji online marka idzie o krok dalej i podążając za nowymi trendami oraz odpowiadając na nowe potrzeby swoich klientów proponuje nie tylko zapoznanie się z ofertą, ale również zakup samochodu online* w dogodnej dla klienta formie finansowania. To zarówno ogromna oszczędność czasu, jak i większe bezpieczeństwo w dobie pandemii COVID-19.

* Zakup z finansowaniem PSA Finance, podpisanie umowy przez klienta odbywa się w salonie.

Oferta sprzedaży online dotyczy samochodów osobowych już wyprodukowanych i dostępnych w salonach marki Peugeot, co powoduje, że klient może w bardzo krótkim czasie zasiąść za kierownicą wymarzonego modelu, po jego wyszukaniu na stronie, dzięki filtrom umożliwiającym wybór wg ustalonych kryteriów (model, specyfikacja, lokalizacja dealera itp.) oraz intuicyjnemu kalkulatorowi pozwalającemu na proste wyliczenie miesięcznej raty z uwzględnieniem takich parametrów jak wysokość wpłaty wstępnej, okres finansowania czy roczny limit kilometrów, zarówno w przypadku zakupu prywatnego, jak i firmowego.

PEUGEOT wprowadza do sprzedaży kolekcję produktów lifestylowych PEUGEOT SPORT ENGINEERED

Cały proces uzyskania finansowania odbywa się w pełni zdalnie, dzięki dostępnym na stronie formularzom, których skany wysłane również drogą elektroniczną są podstawą do udzielenia klientowi promesy finansowania przez PSA Finance w ciągu zaledwie kilku minut. Jedynie finał zakupu, czyli podpisanie ostatecznych dokumentów i odbiór samochodu, odbywa się fizycznie w salonie sprzedaży.

Klienci kupujący samochód online mogą na każdym etapie zakupu skontaktować się z doradcami handlowymi Peugeot za pośrednictwem telefonu, poczty elektronicznej i innych narzędzi online, takich jak Skype, WhatsApp czy Messenger. Mogą też w każdej chwili odwiedzić autoryzowany salon marki i tam dokończyć transakcję. Wszystkie punkty dealerskie marki Peugeot pozostają otwarte z zachowaniem zalecanych środków ostrożności i dodatkowych procedur higienicznych. Autoryzowane serwisy Peugeot oferują klientom usługi posprzedażne.

Kupując online klienci mogą wybierać samochody spośród bogatej gamy modeli Peugeot w ramach strategii „Power of choice” zakładającej, że klient wybiera w pierwszej kolejności model, a następnie układ napędowy, który odpowiada jego upodobaniom czy potrzebom, bez konieczności pójścia na kompromis jeśli chodzi o design czy inne walory samochodu. Marka Peugeot przechodzi proces elektryfikacji i prawie wszystkie jej osobowe modele są już dostępne, poza klasycznym napędem spalinowym, w wersji w 100% elektrycznej (e-208, e-2008) lub hybrydowej (508 Hybrid, 508 SW Hybrid, 3008 Hybrid oraz 3008 Hybrid4). Z wymienionych modeli aż dwa to laureaci najbardziej prestiżowego konkursu motoryzacyjnego Car Of The Year: 3008 w 2017 roku i 208 w 2020 roku. W najbliższym czasie do oferty trafi najnowszy model marki spod znaku lwa – Peugeot 308 z alternatywnym napędem: spalinowym lub hybrydowym. Będzie on również dostępny w sprzedaży online.

Wszystkie samochody kupione online są objęte dodatkowym, rocznym przedłużeniem gwarancji**.

Grupa Stellantis jest jednym z pierwszych producentów samochodów, którzy zdecydowali się na wprowadzenie sprzedaży online w Polsce. Strona będzie rozwijana o kolejne funkcjonalności.

** Oferta obowiązuje do odwołania

Źródło: Peugeot