Wiadomości

HoppyGo – 5 tys. użytkowników po 2 miesiącach inauguracji w Polsce

Platforma do wynajmu aut w formule peer-to-peer HoppyGo weszła na polski rynek w połowie marca br. Pomimo trwającej pandemii i częściowego zamknięcia różnych sektorów gospodarki, może pochwalić się dobrymi wynikami.

Zaledwie w ciągu 2 miesięcy a na platformie zarejestrowało się przeszło 5 tys. użytkowników, którzy mają do swojej dyspozycji 120 modeli samochodów różnych marek. Członkowie społeczności HoppyGo mogą wybierać typ i rodzaj pojazdu w zależności od bieżących potrzeb – zróżnicowana oferta obejmuje modele SUV, sportowe, dostawcze, segment premium oraz auta kompaktowe. Dostępne są samochody od fabrycznie nowych po 15-letnie.

Platforma współdzielonej mobilności jest dostępna na terenie całego kraju, a aktualnie auta można wypożyczać już w największych miastach w Polsce – Warszawa, Trójmiasto, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków, Łódź, Lublin, Białystok i Szczecin. Do końca 2021 roku HoppyGo planuje poszerzyć blisko 10-krotnie ofertę samochodów dostępnych na platformie oraz zwiększyć liczbę zarejestrowanych użytkowników o około 5 razy.

HoppyGo – wynajem samochodów peer-to-peer – czym właściwie jest i jak działa

Wynajem samochodów w formule peer-to-peer jest ekonomiczny – ceny zaczynają się już od 40 złotych za dobę, a przy dłuższych wynajmach powyżej 30 dni, koszt maleje blisko dwukrotnie. Tylko w kwietniu 2021 r. operator pośredniczył w dziesiątkach wypożyczeń, otrzymując same pozytywne oceny od właścicieli samochodów i użytkowników. Ponad 55% rezerwacji dotyczyło wynajmów na 3 dni i dłużej, a niektóre z nich trwały nawet ponad 14 lub 30 dni.

Operator współpracuje z jedną z największych marek ubezpieczeniowych w Polsce – UNIQA, która zapewnia ubezpieczenie AC na czas trwania wynajmów, wsparcie assistance oraz likwidację ewentualnych szkód. HoppyGo w Polsce jest wspierane przez ŠKODA AUTO DigiLab, międzynarodowe centrum innowacji ŠKODA AUTO, której celem jest zdobycie pozycji lidera jako dostawcy rozwiązań mobilnych, koncentrującym się na nowych trendach i platformach cyfrowych, głównie w obszarze Mobility as a Service. Podejmowane przez ŠKODA AUTO DigiLab działania służą zapewnieniu powszechnego dostępu do cyfrowych, zintegrowanych, bezpiecznych produktów i usług związanych z mobilnością oraz promowaniu bardziej ekologicznego i inteligentnego wykorzystania samochodów,



Nadrzędnym celem HoppyGo jest zmiana podejścia do posiadania i używania samochodów przez polskich kierowców i właścicieli aut. Dzięki możliwości szybkiego i łatwego skalowania usługi, HoppyGo ma potencjał zostać liderem sektora mobilności współdzielonej oraz stać się wyborem nr 1 dla wynajmujących auta w formule peer-to-peer.

Źródło: HoppyGo

 



Redakcja

Recent Posts

Renault OpenR link – najbardziej intuicyjny system multimedialny

OpenR link to system multimedialny w samochodach Renault. W połączeniu z dużym ekranem tworzy centrum…

1 dzień ago

Mazda CX-60 na drogach i bezdrożach Maroka

Maroko to magiczny kraj, w którym koczownicze tradycje berberyjskie spotykają i przejmują inspiracje z całego…

2 dni ago

Ford Mustang – 60 lat dziedzictwa i ważna rola w popkulturze

Ford Mustang, od swojego debiutu w 1964 roku, stał się jednym z najbardziej ikonicznych samochodów…

3 dni ago

SEAT – najprostszy sposób na nowy samochód – wynajem długoterminowy

SEAT we współpracy z Volkswagen Financial Services Polska (VWFS) proponuje usługę wynajmu długoterminowego. Ta forma…

4 dni ago

Citroën Ami zmienia kolor i wprowadza nowe wersje z okazji czwartcy urodzin

Cztery lata po swojej premierze rynkowej, Citroën Ami zostaje odświeżony, oferując teraz  nowy, ciemnobrązowy kolor…

5 dni ago

Alfa Romeo Junior – polskie ceny już od 129,6 tys. zł

Nie musimy dłużej czekać na cennik premierowej Alfy Romeo Junior! Marka ogłasza go zaledwie miesiąc…

6 dni ago