Wiadomości

Volkswagen Samochody Dostawcze wyróżniony tytułem Marka Godna Zaufania

Podczas uroczystej gali Volkswagen Samochody Dostawcze otrzymał tytuł „Marka Godna Zaufania” w kategorii „Samochód dostawczy dla firmy”. Przyznanie tego prestiżowego tytułu jest wynikiem badania, już po raz szósty przeprowadzonego wśród przedsiębiorców, specjalistów i kadry zarządzającej.

Wzięło w nim udział 1064 respondentów. Organizatorem badania jest miesięcznik „My Company Polska”, a jego realizacją i opracowaniem wyników zajęła się firma badawcza Kantar Polska.

Sondaż wyłaniający zwycięzcę w każdej z kategorii miał formę ankiety przeprowadzonej online. W każdej z kategorii, w spontanicznym wyborze, przedsiębiorcy, specjaliści i managerowie mogli wskazać tylko jedną markę – tę, którą darzy się najwyższym zaufaniem. W badaniu wymieniono ponad 300 nazw marek, ale to właśnie Volkswagen Samochody Dostawcze znalazł się w elitarnym gronie zaledwie 25 wyróżnionych tytułem „Marka Godna Zaufania”. Zwyciężył w kategorii „Samochód dostawczy dla firmy”.

„Przyznanie tytułu „Marka Godna Zaufania” to dla nas ogromne wyróżnienie, bo zaufanie klienta to czynnik, na który marki pracują całymi latami. By je zdobyć, skupiać się trzeba nie tylko na jakości produktów, na ich innowacyjności – co ciągle czyni Volkswagen Samochody Dostawcze – ale również, a może przede wszystkim, na uważnym wsłuchiwaniu się w potrzeby klienta. Prowadząc ciągłe konsultacje z klientami, opracowujemy koncepcje pojazdów oraz rozwiązania techniczne pozwalające budować zaufanie naszych klientów i użytkowników na przyszłość. Dziękuję bardzo wszystkim za to, że tym razem to klienci i użytkownicy obdarzyli nas zaufaniem. Ten tytuł bardzo wiele dla nas znaczy” – mówi Piotr Łakomy, dyrektor marki Volkswagen Samochody Dostawcze.

Volkswagen Caddy Cargo 2.0 TDI 122 KM – (prawie) luksusowy dostawczak

Ankieta, na podstawie której wyłoniono zwycięzców w każdej z kategorii, została wysłana do 22 000 przedsiębiorców: czytelników, prenumeratorów magazynu, osób biorących udział w szkoleniach i konferencjach My Company Polska – kadry zarządzającej, specjalistów i właścicieli firm. Finalnie w badaniu wzięło udział 1064 przedsiębiorców. Ankietowani proszeni byli o udzielenie spontanicznej odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. W każdej z 25 kategorii można było wskazać tylko jedną markę.



Źródło: Volkswagen

 

 



Redakcja

Recent Posts

Toyota – lakier samochodowy zmieniający kolor

Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…

1 dzień ago

Volkswagen ID.7 Special Edition 77 kWh 286 KM – auto, które polubisz od pierwszego wejrzenia

Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…

1 dzień ago

Nowa Lancia Ypsilon będzie elektryczna, ale zachowa silnik benzynowy

„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…

1 dzień ago

Nowa CUPRA Leon: zaprojektowany na nowo i ulepszony samodzielny model CUPRA

Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…

2 dni ago

Volkswagen Golf IV – niespotykana jakość wykończenia i nowe technologie: pompowtryskiwacze i skrzynia DSG

W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…

3 dni ago

Renault Symbioz – nowa era samochodu rodzinnego

Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…

4 dni ago