W ciągu 29 lat pracy w firmie, Kota Matsue zajmował rozmaite stanowiska w działach projektowania silników i układów napędowych Mazdy w Japonii. Przez cztery lata pracował również w Mazda North American Operations (MNAO), gdzie odpowiadał za wprowadzenie na rynek silników Diesla. Przed rozpoczęciem pracy w Mazda Motor Corporation w kwietniu 1992 r., Matsue uzyskał tytuł magistra z dziedziny inżynierii mechanicznej na Uniwersytecie Waseda w Tokio.
Komentując tę zmianę, Yasuhiro Aoyama, Prezes & CEO, Mazda Motor Europe powiedział: „W miarę jak przemysł motoryzacyjny w Europie zmierza w kierunku neutralności klimatycznej, my zobowiązujemy się do stosowania podejścia opartego na różnorodnych rozwiązaniach, łącząc wiele rozwiązań napędów w celu skutecznego ograniczenia emisji. Opracowywanie wysokowydajnych technologii silnikowych zawsze było mocną stroną Mazdy i cieszymy się, że Kota Matsue wniesie swoje doświadczenie, aby kierować naszym zespołem ds. rozwoju układów napędowych w Europie.”
Hajime Seikaku powróci do pracy w centrali Mazdy w Hiroszimie jako Zastępca Dyrektora Generalnego Departamentu Rozwoju Pojazdów.
W Europejskim Centrum Badań i Rozwoju Mazdy w Oberursel inżynierowie analizują nowe technologie, a także opracowują części i akcesoria na rynek europejski. Jest to również jedno z trzech światowych, zaawansowanych studiów designu Mazdy.
Źródło: Mazda
Toyota opatentowała nowy lakier samochodowy, którego kolor można zmienić w kontrolowanych warunkach przy użyciu światła…
Elektryfikacja motoryzacji wkracza na coraz wyższy poziom. Producenci powoli przestawiają się na produkcję modeli z…
„Lancia zaczyna od nowa, w oparciu o to, co znamy najlepiej: Włochy, kraj, w którym…
Nowa CUPRA Leon, zarówno w opcji 5-drzwiowego hatchbacka, jak i Sportstourer - to kolejny krok w rozwijaniu aspiracji…
W 1997 roku Golf IV zastąpił swojego poprzednika. Auto wyróżniało się wyjątkowo wysoką jakością wykończenia…
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…