Roberto Matteucci jest absolwentem Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Luiss (Włochy). Swoją karierę rozpoczął w 1988 roku w firmie Ford, następnie w 1996 roku dołączył do firmy General Motors, w której kolejno zajmował stanowiska dyrektora sprzedaży Opel Italy, dyrektora marketingu marki Opel odpowiedzialnego za Skandynawię oraz dyrektora marki Opel we Włoszech. W 2008 roku objął stanowisko dyrektora generalnego General Motors Italy i odpowiadał za marki Opel, Chevrolet i Saab. Od października 2018 roku sprawował funkcję wiceprezesa ds. rozwoju sieci dealerskiej Groupe PSA.
Roberto Matteucci od marca 2020 roku pełni funkcję dyrektora generalnego Groupe PSA w Polsce.
Źródło: Stellantis
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…