Wiadomości

Nissan ogłasza plany na przyszłość dotyczące małych samochodów dostawczych w Europie

Nissan potwierdził plany dotyczące nowej generacji małych samochodów dostawczych dla klientów w Europie. Dzięki dalszemu wykorzystaniu siły i skali Aliansu, przyszła gama małych samochodów dostawczych Nissana będzie produkowana w Maubeuge we Francji – centrum kompetencji Aliansu w zakresie małych samochodów dostawczych.

Choć nazwy i szczegółowe informacje o produktach zostaną ujawnione bliżej daty wprowadzenia na rynek, Nissan potwierdził, że gama będzie obejmować pojazdy w pełni elektryczne i z silnikami spalinowymi, a także warianty osobowe i użytkowe o różnych rozmiarach.

Dyrektor operacyjny Nissana, Ashwani Gupta, powiedział: „Zapowiedź przyszłego samochodu dostawczego jest kolejnym dowodem na wzmacnianie obecności Nissana w Europie, w miarę postępów w realizacji naszego planu transformacji Nissan NEXT”.

Wytwarzanie przyszłych produktów wspólnie z naszym partnerem z Aliansu przynosi korzyści konkurencyjne obu firmom.”

Choć jest jeszcze zbyt wcześnie, aby podać jakiekolwiek szczegółowe informacje o produktach, nasi klienci mogą być pewni, że będą one miały silną tożsamość Nissana i będą kontynuowały naszą misję uczynienia całkowicie elektrycznej jazdy realną opcją dla każdego.”



Nissan 1.10 czyli podsumowanie pierwszego roku nowej struktury w Polsce i 10 lat sukcesów modelu LEAF

Podobnie jak obecny van Nissan NV250, który od 2019 roku jest produkowany w zakładach Renault w Maubeuge, model nowej generacji będzie zbudowany na platformie Aliansu obok Renault Kangoo nowej generacji.

Przydzielenie nowej generacji małych furgonetek Nissana do zakładu Maubeuge jest jednocześnie zapowiedzią tego, że w przyszłości wszystkie samochody użytkowe Nissana dla klientów europejskich będą produkowane we Francji.

W pełni elektryczny furgon nowej generacji będzie kontynuował sukces Nissana e-NV200, który w momencie wprowadzenia na rynek w 2014 roku był pierwszym w pełni elektrycznym pojazdem użytkowym przeznaczonym na rynek masowy. Oferuje on nie tylko zeroemisyjne rozwiązanie do dostaw do miast i miasteczek, ale pomaga również firmom zaoszczędzić znaczne kwoty pieniędzy dzięki niższym kosztom paliwa, a także udogodnieniom jak darmowe parkowanie czy możliwość korzystania z buspasów.



Redakcja

Recent Posts

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…

10 godzin ago

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

2 dni ago

Toyota sprzedała w Polsce ponad 50 000 hybrydowych RAV4

Całkowita sprzedaż hybrydowej Toyoty RAV4 w Polsce przekroczyła 50 tysięcy egzemplarzy i wynosi obecnie 50…

2 dni ago

Astara ogłasza gamę i ceny odświeżonego Nissan Juke w Polsce

Po kilku latach obecności na rynku Nissan Juke drugiej generacji przeszedł kurację odmładzającą. Na pierwszy…

3 dni ago

Ubezpieczenie OC i AC droższe w I kwartale 2024 roku we wszystkich województwach

Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia…

3 dni ago

MG Motor – 1000 samochodów sprzedanych w Polsce

MG Motor zadebiutował w Polsce w listopadzie zeszłego roku wprowadzając na rynek dwa spalinowe SUV-y…

3 dni ago