Wiadomości

Bruce Springsteen gwiazdą kampanii marki Jeep® The Middle przygotowanej z okazji Big Game 2021

Bruce Springsteen i marka Jeep® połączyli siły, by przygotować dwuminutowy film „The Middle”, dostępny już na kanałach społecznościowych marki Jeep i zaprezentowany w telewizji  podczas niedzielnej transmisji Big Game 2021. Kampania „The Middle” debiutuje 10 lat po słynnej kampanii „Imported from Detroit”.

  • W niedzielę , 7 lutego 2021 r., podczas transmisji Big Game,  marka Jeep® wraz z Brucem Springsteenem zaprezentowali dwuminutowy film „The Middle
  • „The Middle” został nakręcony w różnych miejscach Stanów Zjednoczonych, m.in. w parku U.S. Center Chapel w Lebanon w stanie Kansas, geograficznym centrum kraju
  • Kampania „The Middle” debiutuje 10 lat po innej, słynnej kampanii przygotowanej z okazji Big Game, „Imported from Detroit”, prezentującej amerykańską pomysłowość widzianą przez producenta samochodów z Detroit

Bruce Springsteen był mocno zaangażowany w tworzenie „The Middle”, ściśle współpracując ze słynnym reżyserem Thomem Zimnym. Z pomocą swojego wieloletniego współpracownika Rona Aniello, Springsteen skomponował i wyprodukował oryginalną ścieżkę dźwiękową.

Jon Landau powiedział: „W ostatnich 10 latach Olivier François i ja analizowaliśmy wspólnie wiele pomysłów, ale kiedy zobaczyliśmy projekt „The Middle”, naszą natychmiastową reakcją były słowa:„ Zróbmy to”. Chcieliśmy przygotować coś zaskakującego, ważnego, pomysłowego i artystycznego. Uważam, że właśnie to zrobił Bruce, tworząc „The Middle”.

“Dzięki kampaniom, jak „Imported from Detroit”,  „Halftime in America ” i „ Farmer ”, a ostatnio„ Groundhog Day”, w centrum naszej komunikacji umieściliśmy znaczenie kulturowe, tworząc ważne i emocjonalne powiązania z milionami widzów”, powiedział Olivier François, globalny dyrektor marketingu  Stellantis. „The Middle” to kampania z okazji obchodów 80-lecia marki Jeep, ale przede wszystkim, jest to apel do wszystkich Amerykanów, by trzymali się razem w poszukiwaniu wspólnej płaszczyzny, na której budują przyszłość swojego kraju”.

Jeep świętuje 80 lat historii i innowacji

Oliver François dodał: „Bruce Springsteen odegrał kluczową rolę w stworzeniu tego wspólnego przesłania. Jego doświadczenia i wizja były często przywoływane, aby znieść podziały. W dzisiejszych czasach tego rodzaju przesłanie jest bardzo potrzebne”.



Kampania marki Jeep powstała we współpracy z agencją Doner z siedzibą w Southfield w stanie Michigan.

W ciągu ostatniej dekady kampanie marek Jeep, Dodge i Ram z okazji Big Game stały pod znakiem sugestywnych i ambitnych przekazów. O ile w 2011 roku kampania „Imported from Detroit” opowiadała o zapale, pomysłowości i determinacji amerykańskich pracowników przemysłu motoryzacyjnego, o tyle rok później „Halftime in America” miał dodać otuchy Amerykanom, którzy przeżywali ciężkie chwile i do których Clint Eastwood skierował słowa: „Tego kraju nie da się powalić jednym ciosem. Powstaniemy na nowo”. Później, w 2013 roku, kampania „Farmer” marki Ram oddała cześć i uhonorowała amerykańskich rolników poprzez kultowe słowa legendarnej osobowości radiowej, Paula Harveya.

Źródło: Jeep



Redakcja

Recent Posts

Camp Jeep PL – jubileuszowa 10. edycja już w czerwcu

W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…

16 godzin ago

Suzuki Ignis 1.2 2WD CVT Premium Plus Hybrid – sprawdzi się w aglomeracji miejskiej

To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…

17 godzin ago

Peugeot świętuje 20 lat wirtualnej rzeczywistości

Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…

2 dni ago

Alfa Romeo Giulietta Sprint kończy 70 lat

Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…

3 dni ago

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant

Citroën świętuje 90. rocznicę istnienia modelu Traction Avant, który został zaprezentowany w Paryżu 18 kwietnia…

4 dni ago

Opel Patentmotorwagen System Lutzmann – pierwszy samochód z Rüsselsheim

21 stycznia 1899 roku Wilhelm Opel, najstarszy syn założyciela firmy Adama Opla, podpisał umowę z…

6 dni ago