Bruce Springsteen gwiazdą kampanii marki Jeep® The Middle przygotowanej z okazji Big Game 2021

Bruce Springsteen i marka Jeep® połączyli siły, by przygotować dwuminutowy film „The Middle”, dostępny już na kanałach społecznościowych marki Jeep i zaprezentowany w telewizji  podczas niedzielnej transmisji Big Game 2021. Kampania „The Middle” debiutuje 10 lat po słynnej kampanii „Imported from Detroit”.

  • W niedzielę , 7 lutego 2021 r., podczas transmisji Big Game,  marka Jeep® wraz z Brucem Springsteenem zaprezentowali dwuminutowy film „The Middle
  • „The Middle” został nakręcony w różnych miejscach Stanów Zjednoczonych, m.in. w parku U.S. Center Chapel w Lebanon w stanie Kansas, geograficznym centrum kraju
  • Kampania „The Middle” debiutuje 10 lat po innej, słynnej kampanii przygotowanej z okazji Big Game, „Imported from Detroit”, prezentującej amerykańską pomysłowość widzianą przez producenta samochodów z Detroit

Bruce Springsteen był mocno zaangażowany w tworzenie „The Middle”, ściśle współpracując ze słynnym reżyserem Thomem Zimnym. Z pomocą swojego wieloletniego współpracownika Rona Aniello, Springsteen skomponował i wyprodukował oryginalną ścieżkę dźwiękową.

Jon Landau powiedział: „W ostatnich 10 latach Olivier François i ja analizowaliśmy wspólnie wiele pomysłów, ale kiedy zobaczyliśmy projekt „The Middle”, naszą natychmiastową reakcją były słowa:„ Zróbmy to”. Chcieliśmy przygotować coś zaskakującego, ważnego, pomysłowego i artystycznego. Uważam, że właśnie to zrobił Bruce, tworząc „The Middle”.

“Dzięki kampaniom, jak „Imported from Detroit”,  „Halftime in America ” i „ Farmer ”, a ostatnio„ Groundhog Day”, w centrum naszej komunikacji umieściliśmy znaczenie kulturowe, tworząc ważne i emocjonalne powiązania z milionami widzów”, powiedział Olivier François, globalny dyrektor marketingu  Stellantis. „The Middle” to kampania z okazji obchodów 80-lecia marki Jeep, ale przede wszystkim, jest to apel do wszystkich Amerykanów, by trzymali się razem w poszukiwaniu wspólnej płaszczyzny, na której budują przyszłość swojego kraju”.

Jeep świętuje 80 lat historii i innowacji

Oliver François dodał: „Bruce Springsteen odegrał kluczową rolę w stworzeniu tego wspólnego przesłania. Jego doświadczenia i wizja były często przywoływane, aby znieść podziały. W dzisiejszych czasach tego rodzaju przesłanie jest bardzo potrzebne”.

Kampania marki Jeep powstała we współpracy z agencją Doner z siedzibą w Southfield w stanie Michigan.

W ciągu ostatniej dekady kampanie marek Jeep, Dodge i Ram z okazji Big Game stały pod znakiem sugestywnych i ambitnych przekazów. O ile w 2011 roku kampania „Imported from Detroit” opowiadała o zapale, pomysłowości i determinacji amerykańskich pracowników przemysłu motoryzacyjnego, o tyle rok później „Halftime in America” miał dodać otuchy Amerykanom, którzy przeżywali ciężkie chwile i do których Clint Eastwood skierował słowa: „Tego kraju nie da się powalić jednym ciosem. Powstaniemy na nowo”. Później, w 2013 roku, kampania „Farmer” marki Ram oddała cześć i uhonorowała amerykańskich rolników poprzez kultowe słowa legendarnej osobowości radiowej, Paula Harveya.

Źródło: Jeep