Tobias Maurer, zastępca kierownika lokalnego zakładu usług komunalnych, ręczy za swojego U 427 także w utrudnionych warunkach: „Niektóre z tutejszych dróg mają nachylenie do 85 procent. Jednak właśnie w takich warunkach Unimog radzi sobie doskonale”. Rejon operacyjny zakładu usług komunalnych w Rottach-Egern obejmuje nie tylko płaskie drogi i ścieżki wokół jeziora, ale także drogi dojazdowe do wyciągów narciarskich na pobliskim Wallbergu. Wyposażonego w łańcuchy śniegowe Unimoga nie powstrzymuje nic przed ośnieżaniem nawet na wysokości tysiąca metrów.
A koniec zimy wcale nie oznacza końca pracy dla Unimoga, który dowozi wtedy żwir na leśne drogi, ciągnie przyczepy z maszynami budowlanymi na miejsce prac albo pomaga w budowie dróg – jest przecież prawdziwie „Uniwersalnym Urządzeniem Motorowym”.
Na przełęczy Timmelsjoch zalegają jeszcze większe masy śniegu do uprzątnięcia niż nad jeziorem Tegernsee.
Źródło: Mercedes-Benz
Blisko 60 lat po debiucie rynkowym Renault 16, które było modelem nowoczesnym, przestronnym i zarazem…
„Przewaga dzięki technice” to idea Audi, która oznacza innowacyjną mobilność i progresywną stylistykę. Najnowsze modele…
W dniach 20-23 czerwca odbędzie się 10. edycja legendarnego zlotu miłośników aut 4x4 z siedmioszczelinowym…
To model często krytykowany, ale przy bliższym poznaniu możemy go polubić. Szczególnie docenią go panie…
Od 20 lat PEUGEOT wykorzystuje wirtualną rzeczywistość do szybszego i skuteczniejszego wprowadzania innowacji. Od dwóch…
Kończąca w tym roku 70 lat Alfa Romeo Giulietta – „włoska narzeczona” - to model,…